کارشناسان روابط عمومی موظفند اخبار صحیح را انعکاس دهند

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه در جهت ارتقای سطح کیفی کارهای خبری خبرنگاران فعال استان شناسایی و ساماندهی شدند، گفت: کارشناسان روابط عمومی موظفند اخبار صحیح را انعکاس داده و دیوار قابل نفوذی برای رسانه‌ها نباشند.

به گزارش ایسکانیوز، سید محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز (یکشنبه 8 مردادماه) در نشست مدیران روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی با گرامی‌داشت 17 مرداد ماه شهادت شهید صادمی و روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران در خط مقدم عرصه اطلاع رسانی قرار دارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به تعامل بین اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها انتظار می‌رود سایت‌های ادارات به عنوان یکی از منابع ارسال اخبار به روز باشند.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه در آستانه روز خبرنگار قرار داریم می‌طلبد برنامه‌های متنوع و متفاوتی جهت تجلیل از خبرنگاران از سوی روابط عمومی‌ها پیش بینی و اجرا شود.

تقوی با اشاره به رسالت خطیر عرصه روابط عمومی، تصریح کرد: در راستای ارتقا سطح کیفی روابط عمومی‌ها کلاس‌های آموزشی از سوی روابط عمومی استانداری برگزار می‌شود.

وی از تشکیل شورای روابط عمومی‌های استان خبر داد و افزود: این شورا با هدف تقویت و تعامل بیش از پیش روابط عمومی‌ها با یکدیگر و هم اندیشی مطلوب تر جهت ارتباط با اصحاب رسانه تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در جهت ارتقای سطح کیفی کارهای خبری خبرنگاران فعال استان شناسایی و ساماندهی شدند ادامه داد: کارشناسان روابط عمومی موظفند اخبار صحیح را انعکاس داده و دیوار قابل نفوذی برای رسانه‌ها نباشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می‌رود روابط عمومی‌ها جایگاه واقعی خود را حفظ کنند و خود را به دانش و علم روز مجهز کنند.

تقوی از برگزاری همایش روابط عمومی‌ها در استان خبر داد و گفت: در این همایش کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود.

901

کد خبر: 821335

وب گردی

وب گردی