آمار زندانیان جرائم غیرعمد رو به رشد است

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه آمار زندانیان جرائم غیرعمد رو به رشد است،گفت: از ابتدای امسال تقریبا هر ماهی 50 نفر در 4 ماهه سال 96 بابت جرائم غیرعمد به زندان رفتند.

به گزارش ایسکانیوز، سیدحجت‌الله موسوی‌قوام مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان صبح امروز (یکشنبه 8 مردادماه) در جلسه هیئت امناء ستاد دیه استان کرمان اظهارداشت: توسط یکی از خیرین، زمینی در کوهبنان در موقعیتی خوب به ستاد دیه اهداء شده است.

وی با اشاره به اینکه 302 نفر زندانی جرائم غیرعمد و واجد شرایط ستاد دیه در زندان‌های استان کرمان است گفت: از این تعداد 110 نفر ورودی سال 95 و 192 نفر ورودی زندان از ابتدای سال 96 است.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان خاطرنشان کرد: از مجموع 302 نفر زندانی، 9 نفر بابت دیه تصادفات، 4 نفر حوادث کارگاهی، 114 نفر چک برگشتی، 166 نفر مهریه و 9 نفر نفقه در زندان هستند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه آمار زندانیان جرائم غیرعمد رو به رشد است افزود: از ابتدای امسال تقریبا هر ماهی 50 نفر در 4 ماهه سال 96 بابت جرائم غیرعمد به زندان رفتند.

موسوی‌قوام با بیان اینکه اولویت ستاد دیه در بحث آزادی با زندانیانی است که از سال‌های گذشته در زندان هستند گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان مهرماه امسال تمام زندانیان جرائم غیرعمد از سال‌های گذشته آزاد شوند.

وی با تبریک دهه کرامت عنوان کرد: به مناسبت دهه کرامت هر روز یک زندانی و در مجموع 10 زندانی تا پایان دهه کرامت در استان کرمان آزاد می‌شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان با بیان اینکه نقشه‌های زمین ستاد دیه استان نیز تهیه شده و در شهرداری کرمان در حال بررسی است افزود: مجوز ساخت شهرداری تا پایان مردادماه اخذ می‌شود.

901

کد خبر: 821347

وب گردی

وب گردی