منتخبان شورای روابط عمومی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند

منتخبان شورای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

به گزارش ایسکانیوز، در نشست مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد حیدری روابط عمومی کمیته امداد، یگانه اصل از بانک کشاورزی، پاک از میراث فرهنگی، کریم بنام جهادکشاورزی، علیبازی شرکت برق و زینب الهی کانون پرورش فکری کودکان به عنوان منتخبین شورای روابط عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامی‌داشت دهه کرامت اظهار داشت: عوامل متعددی از جمله مسائل دیپلماتیک، سیاسی، فرهنگی و رسانه در تامین قدرت یک جامعه نقش موثری دارند.

فتاح محمدی عنوان کرد: ابزارهای فرهنگی از جمله رسانه مثل تیغ دو لبه عمل می‌کنند و علاوه بر تامین قدرت در مهار قدرت و فساد ناشی از قدرت نیز نقش مهمی دارند.

محمدی بیان کرد: رسانه‌ها در ارتقا و توسعه فرهنگی یک جامعه نقش موثری دارند و همچنین در بالا بردن ضریب احساس امنیت نقش بی بدیلی دارند.

وی با تاکید بر اینکه مهم ترین ابزار یک نظام قدرت رسانه است، ابراز کرد: انتظار می‌رود اصحاب رسانه با توجه به نقش کلیدی خود در توسعه یک جامعه پس از جمع آوری اطلاعات و پردازش آن‌ها در عین صحت نسبت به انتشار اخبار اقدام کنند.

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقد منصفانه از رسالت‌های اصلی یک رسانه است و نقد باید مبتنی بر مصالح و منافع عمومی باشد و روابط عمومی‌ها پیشانی هر دستگاه هستند و باید با خلاقیت جایگاه خود را حفظ کنند.

محمدی با بیان اینکه قران کریم رسانه الهی است، اظهار داشت: این کتاب مقدس یک رسانه جامع بوده که پیام های الهی را به بشر می‌رساند و بزرگ ترین الگوی رسانه ی مکتبی و ارزشی است.

وی با تاکید بر اینکه نقد خبرنگاران سبب توسعه و پیشرفت یک جامعه است، گفت : انتظار می‌رود مدیران پای اصحاب رسانه را برای انتشار ضعف سیستم اداری به دادگاه باز نکنند و مگر در صورت هتک حرمت و افترا حق شکایت دارند.

در پایان این نشست آقایان حیدری، یگانه اصل، پاک، بنام، علیبازی و الهی و خانم الهی به عنوان منتخبین شورای روابط عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

901

کد خبر: 821384

وب گردی

وب گردی