تکرار کابوس پیراهن در آستانه جام جهانی؟/ از آدیداس تا برندهای اسپانیایی و ایتالیایی

شنیده می‌شود شرکت‌هایی از اسپانیا و ایتالیا جزو گزینه‌های مورد نظر فدراسیون فوتبال برای تولید البسه تیم ملی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، امروز (یکشنبه) علی کفاشیان، نایب‌رئیس اول فدراسیون فوتبال از بسته شدن پرونده جیووا خبر داد و اعلام کرد تفاهم‌نامه‌ای میان طرفین امضا شده و دیگر خبری از شکایت و پرداخت غرامت در کار نخواهد بود. از سوی دیگر مدیر بخش صادرات شرکت جیووا وجود چنین تفاهمی را تکذیب و تأکید کرد به دنبال دریافت غرامت از فدراسیون فوتبال ایران است.

پس از اتفاقات عجیبی که در جام جهانی 2014 افتاد و ماجراهایی مانند آب رفتن پیراهن، وجود تنها یک دست لباس برای هر بازیکن و شست‌وشوی چندین و چند باره البسه رخ داد، فدراسیون برای رهایی از فشار انتقادات به سراغ یکی از دو کمپانی معتبر تولید البسه ورزشی رفت و با آدیداس قرارداد بست.

هر چند کیفیت و البته اعتبار پیراهن تیم ملی فوتبال کشورمان با پوشیدن البته تولید آدیداس بالا رفت اما نکته مهم اینجاست که هنوز قرارادی به شکل رسمی میان فدراسیون فوتبال ایران و کمپانی آدیداس به امضا نرسیده و قرار است در جلسه‌ای، پیش‌نویس نهایی قرارداد آماده شود.

بنا بر گفته کفاشیان هنوز برند جدید اسپانسر تیم ملی مشخص نیست که نشان می‌دهد احتمال عدم توافق با آدیداس و امضای قرارداد با برندی جدید وجود دارد. از آنجایی که فدراسیون فوتبال در عقد قرارداد با جیووا دچار دردسرهای زیادی شد و ابهامات پر تعدادی هم در قرارداد با آدیداس وجود دارد، نگرانی‌های زیادی از ورود برندی جدید به فوتبال ایران و نقش بستن بر سینه ملی‌پوشان مطرح شده است.

شنیده می‌شود شرکت‌هایی از اسپانیا و ایتالیا جزو گزینه‌های مورد نظر فدراسیون فوتبال هستند که البته مشخص نیست از چه کیفیتی برخوردار هستند و تیم ملی در معتبرترین تورنمنت فوتبالی جهان و در حالی که بیشتر تیم‌های حاضر در مسابقات «نایکی» و «آدیداس» بر تن می‌کنند، چه برندی می‌پوشد.

604

کد خبر: 821425

وب گردی

وب گردی