برگزاری کنگره بین المللی جراحی دهان در هفته آینده/حضور بیش از 400 جراح متخصص  دهان در این کنگره

رییس مرکز تحقیقات فک ،صورت و جمجه دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری این کنگره در چهارشنبه هفته آینده خبر داد.

فرزین سرکارات رئیس کنگره بین المللی بایومتریال ها و تکنیک های پیوند استخوان در جراحی دهان ، دانشیار گروه جراحان دهان و صورت و رییس مرکز تحقیقات فک ،صورت و جمجه دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص برگزاری این کنگره گفت: این کنگره در تاریخ 18 تا 20 مرداد ماه سال جاری در محل برگزاری همایش های بین المللی رایزن برگزار می شود.

او ادامه داد: پیش بینی می کنیم حدود 350الی 400نفر در این همایش شرکت کنند و با توجه به این نکته که همایش در سطح بین المللی برگزار می شود سخنرانان فرهیخته و درجه اولی از سایر نقاط جهان در آن حضور خواهند داشت.

سرکارات عنوان کرد: در سال گذشته اولین دوره این کنگره به صورت بین المللی برگزار شد اما در سال جاری با توجه به تغییر در نحوه برگزاری و افزایش سخنرانان، همایش به شکل کنگره انجام خواهد شد.

رئیس کنگره بین المللی بایومتریال ها و تکنیک های پیوند استخوان در خصوص هدف و رویکرد این کنگره تصریح کرد: بایومتریال ها و یا مواد و تکنیک پیوند استخوان علمی است که هر روز در حال پیشرفت است. از طرفی ساخت بایومتریال ها از منابع حیوانی، گیاهی و مصنوعی به صورت مرتب در حال افزایش است و به همان اندازه نیاز به امکانات جدید و علم روز دنیا با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی بیش از هر لحظه احساس می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور برگزاری این کنگره علاوه بر ایجاد تعامل با جراحان متخص دهان در سراسر دنیا به پیشرفت علم و انتشار آن کمک بسزایی می کند.

200/202

کد خبر: 821485

وب گردی

وب گردی