حمایت سازمان برنامه و بودجه از ستاد حمایت از ورزشکاران تهرانی

معاون هماهنگی امور بودجه سازمان برنامه و بودجه استان تهران از حمایت ستاد ۲۰۲۰ و اجرای برنامه‌های اداره کل با حضور حداکثری در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، پایگاه قهرمانی تختی که تنها کمتر از 5 ماه از بازگشایی آن می گذرد، میزبان مسئولان سازمان برنامه و بودجه استان تهران بود تا اهداف توسعه ورزش تهران در بعد قهرمانی و حضور حداکثری در بازیهای المپیک2020 با نگاه مدال آوری تحقق یابد.

در این راستا نوربخش عسگری معاون هماهنگی امور بودجه سازمان برنامه و بودجه و حشمت اله سلیمانی رئیس گروه فرهنگ اجتماعی این سازمان با حضور در ورزشگاه تختی از کم و کیف ایجاد این پایگاه با خبر و در جریان روند هدف گذاری اداره کل در تقویت ستاد2020 قرار گرفتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بلافاصله بعد از بازیهای المپیک ریو 2016 با ترسیم برنامه مدون گام در راه اندازی این پایگاه و ستاد گذاشت که این مهم مورد حمایت مسئولان استان و وزارت ورزش قرار گرفت تا پس از 11 ماه از آغاز کار این ستاد در پایگاه قهرمانی، پایه های استواری بنا شود تا ورزشکاران استان تهران بتوانند با رویکرد علمی و حمایتی، استعدادیابی و راهی تیم های ملی و رویداد های جهانی، آسیائی و المپیک شوند.

گل محمدی با بیان اینکه راه اندازی پایگاه قهرمانی مستلزم هزینه سخت افزاری و نیروی انسانی بود، گفت: همکاران دلسوز اداره کل با امکانات موجود کار را شروع کردند و مطمئن هستیم این فعالیت نتایج ثمر بخشی را برای ورزشکاران و قهرمانان استان تهران داشته باشد.

وی اضافه کرد: ستاد2020 با حمایت از 14 رشته مدال آور می تواند در همه حوزه ها و شهرستان ها با گستردگی استعدادیابی و نخبه یابی در پایتخت به عنوان یک الگو برای سایر استانها باشد تا ادارات کل نیز در مدال آوری و حضور پر قدرت در بازیهای آسیائی و المپیک نقش آفرین باشند.

در ادامه بازدید از پایگاه قهرمانی تختی به عنوان یکی از پازل های ستاد 2020، عسگری معاون سازمان برنامه و بودجه از اقدامات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در راه اندازی و جدیت در خدمت رسانی به ورزشکاران تشکر کرد و گفت: برای حمایت از ستاد و پایگاه قهرمانی نیازمند برنامه عملیاتی و هدف گذاری شده هستم تا بتوانیم حمایت لازم را از سوی سازمان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از شهرستان های استان تهران به اندازه استان های کشور دارای توانمندی و پتانسیل زیادی هستند، گفت: با ایجاد پایگاه قهرمانی در شهرستان ها موافق هستیم و از این طرح اداره کل استقبال خواهیم کرد.

در این بازدید مقرر شد تا بر اساس طرح اجرایی ستاد2020 با تجهیز سخت افزاری پایگاه قهرمانی، علاوه بر اعتبار تخصیص داده شده، حمایت مالی جدیدی برای هیئت ها و پایگاه در نظر گرفته شود.

در این بازدید شاملو، آصفی، آزاد، نظر، رسته و کارشناسان پایگاه مسئولان را همراهی کردند.

602

کد خبر: 821513

وب گردی

وب گردی