مهمترین عناوین امروز استان ها/از اظهارات استاندار هرمزگان درباره ابقاء اش در دولت دوازدهم تا درگذشت خواننده جنوبی کشورمان

نظر استاندار هرمزگان درباره ابقاء اش در دولت دوازدهم ، درگذشت خواننده جنوبی کشورمان، آخرین اخبار از دو گردشگر مفقود شده حادثه دز، انتقال قاتل آتنا اصلانی به زندان اردبیل و اظهارات معاون سیاسی وزیر کشور درباره روند تقسیمات کشوری در دیدار با استاندار هرمزگان را در بسته خبری سرویس استانهای امروز ایسکانیوز بخوانید.

به گزارش ایسکانیوز، مهمترین عناوین و اخبار حوزه های، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در روز یک شنبه هشتم مرداد ۱۳۹۶ در ادامه آورده می شود:

آخرین اخبار از دو گردشگر مفقود شده حادثه دز

فرمانده عملیات جستجوی گردشگران مفقود حادثه دز گفت: بیش از 100 نفر در حال جستجوی دو گردشگر مفقود حادثه دز در این رودخانه و اطراف آن هستند.

غلام‌حسن حسن‌پور با اشاره به آخرین وضعیت عملیات جستجوی دو گردشگر مفقود حادثه دز اظهار کرد: با وجود گذشت 11 روز از حادثه دز بیش از 100 نفر نیروی امدادی با استفاده از بیش از 30 قایق، در حال گشت‌زنی در مسیر رودخانه دز هستند.

مربی نجات در سیلاب و آب‌های خروشان هلال احمر دزفول افزود: گشت‌زنی و جستجو از سد تنظیمی دز علی‌کله تا بالاتر از منطقه چال‌کندی در حال انجام است.

وی ادامه داد: نیروهای هلال احمر، غواص‌های آتش‌نشانی، قایق‌رانان دولتی و غیردولتی و همه نیروهای محلی با تمام قدرت عملیات جستجو را برای یافتن نشانی از دو گردشگر مفقود ادامه می‌دهند.

اظهارات معاون سیاسی وزیر کشور درباره روند تقسیمات کشوری

معاون و قائم مقام سیاسی وزیر کشور گفت: روند تقسیمات کشوری و ارتقاء سیاسی شهرها و روستاها سرعت می گیرد.

علی اصغر احمدی معاون و قائم مقام سیاسی وزیر کشور امروز در نشست با فرمانداران، بخشداران و مدیران استانداری هرمزگان در بندرعباس گفت: یکی از دغدغه های استاندار هرمزگان و فرمانداران بحث تقسیمات کشوری بود که در این زمینه کمیته ای با مشارکت وزارت راه و شهرسازی و سازمان برنامه و بودجه به عنوان دستگاه های مرتبط با بحث تقسیمات کشوری در وزارت کشور، تشکیل شده است.

وی افزود: با معاون اول رئیس جمهور و دبیر هیئت دولت نیز مذاکراه شده تا روند تقسیمات کشوری و ارتقاء سیاسی شهرها و روستاها به ویژه در دولت آینده سرعت بیشتری بگیرد.

نظر استاندار هرمزگان درباره ابقاء اش در دولت دوازدهم

جاسم جادری استاندار استان هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز، درباره ابقای خود در استانداری گفت: این تصمیم به وزیر جدید بستگی دارد.

وی در پاسخ به این که اگر رحمانی فضلی ابقا شوند شما به همکاری با وی ادامه خواهید داد یا خیر، گفت: باید از وزیر کشور این سوال را پرسید، این تصمیم باید با هماهنگی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت صورت گیرد.

جادری در پایان در پاسخ به این که آیا رایزنی درباره ابقای شما در استانداری شده است، یا خیر، گفت: خیر هنوز رایزنی نشده است.

درگذشت خواننده جنوبی کشورمان

محمود جهان که برای اجرای کنسرت در بندر ماهشهر به سر می برد امروز، یک شنبه به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

قرار بود این خواننده روز سه شنبه، دهم مردادماه به مناسبت ولادت امام رضا (ع) کنسرت اجرا کند که دچار عارضه قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان صنایع پتروشیمی شهرستان بندر ماهشهر دار فانی را وداع گفت.

محمود جهان در سال ۱۳۳۰ در آبادان و در محله احمدآباد به دنیا آمد. کارمند بازنشسته شرکت نفت بود وی با شروع جنگ که ۲۹ سال داشته در خوزستان باقی می ماند اما پدر و مادرش به بوشهر باز می گردند.

قاتل آتنا اصلانی به زندان اردبیل منتقل شد

ناصر عتباتی دادستان اردبیل در تشریح آخرین وضعیت پرونده قاتل آتنا اصلانی از ارجاع پرونده به دادگاه کیفری یک استان اردبیل پس از صدور کیفرخواست خبر داد و گفت: دستور رسیدگی فوق العاده در این زمینه صادر و دادگاه به احتمال زیاد در همین هفته برگزار می‌شود.

کد خبر: 821552

وب گردی

وب گردی