برگزاری جلسه شورای فرهنگی واحد بین المللی ماکو  با موضوع  گرامی داشت هفته احیا

جلسه شورای فرهنگی واحد بین المللی ماکو با موضوع  گرامی داشت هفته احیاء (هفته محرم ) برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سیف الدین آب برین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی ماکو برنامه های ماه محرم دراین واحد را اعلام کرد.

دکتر آب برین در ابتدای جلسه گفت:واحد بین المللی ماکو افتخار دارد همه ساله با مشارکت حداکثری دانشجویان در ماه محرم بهترین و موثرترین برنامه های فرهنگی را در سطح استادان، دانشجویان و کارمندان برگزار کند و امسال نیز با همکاری و تلاش کانون های فرهنگی، هنری دانشجویی ، شاهد برپایی هیات مذهبی و برگزاری مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان کربلا در واحد خواهیم بود.

آب برین ، با بیان فلسفه و هدف قیام حضرت سید الشهداء(ع) گفت: احیای فرهنگ اسلام اصیل و ناب محمدی(ص)، زدودن زنگارهای تحریف و بدعت از دین جدّشان، مبارزه با منکرات فراوان در جامعه اسلامی و تبلیغ و ترویج معروف در بین مسلمانان یکی از دلایل قیام حضرت سید الشهداء(ع) بوده و وظیفه ما نیز در عصر حاضر استمرار این هدف بزرگ و الهی یعنی «امر به معروف و نهی از منکر» در جامعه است.

رئیس جلسه شورای فرهنگی واحد بین المللی ماکو ، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت مجالس عزاداری گفت: همانطور که مقام معظم رهبری بر اهمیت مجالس عزاداری تاکید و آن را وسیله ای برای ایجاد ارتباط و اتّصالِ هرچه محکم‌تر با حسین‌بن‌على علیه‌السّلام، خاندان پیغمبر و روح اسلام و قرآن عنوان کردند، ما نیز باید قدر این مجالس را بدانیم.

200/202

کد خبر: 821567

وب گردی

وب گردی