متلاشی شدن یک باند شرور در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت:با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی اعضای یک باند شرور در اردبیل که باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند سرانجام متلاشی شد.

به گزارش ایسکانیوز، ناصر عتباتی در گفت‌وگو با تسنیم در اردبیل اظهار داشت: با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی اعضای یک باند شرور در اردبیل که باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی شهروندان شده بودند سرانجام متلاشی شد.

وی با اشاره به استفاده این باند از سلاح گرم نیز افزود: متاسفانه این افراد در کار قاچاق اسلحه و مهمات نیز دست داشته و شرارت‌های بسیاری در سطح شهر مرتکب شده‌اند که پس از بررسی‌های انجام یافته به تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات از این باند کشف شده است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: انتظار ما از شهروندان این است که برای دستگیری چنین افرادی همکاری و مشارکت‌های همه‌جانبه‌ای با ما داشته باشند تا بتوانیم اقدامات شرورانه چنین افرادی را در کم‌ترین زمان ممکن متوقف کرده و برای مجازات آن‌ها اقدامات و دستورات لازم را پیاده‌سازی کنیم.

عتباتی بیان کرد: با کسانی که قصد برهم زدن امنیت و آرامش جامعه را داشته باشند هیچ اغماض و چشم‌پوشی در کار نخواهد بود و به طور حتم سیستم قضائی استان با قاطعیت در برابر چنین اقداماتی می‌ایستد.

وی با اشاره به بحث تبعید این دسته از افرد نیز بیان کرد: اجازه سکونت نیز علاوه بر مجازات تعیین شده به هیچ وجه به این افراد داده نمی‌شود که باید این موضوع به طور همه‌جانبه مورد توجه واقع شود.

901

کد خبر: 821619

وب گردی

وب گردی