احداث بزرگترین اورژانس غرب کشور در ملایر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از احداث بزرگترین اورژانس غرب کشور در ملایر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا عبادیان در آیین افتتاح و بهره‌برداری از سه دستگاه پزشکی سی‌آرم، استریل‌کننده و اکسیژن‌ساز در بیمارستان 90امام حسین (ع) ملایر اظهار کرد: خیران ملایری در حوزه بهداشت و‌ درمان این شهر تحولی بزرگ ایجاد‌ کردند و ‌باید به عنوان الگویی برای سایر شهرهای استان و‌ کشور مطرح‌ شوند.

وی با اشاره به اقدامات اثرگذار خیران ملایری ادامه داد: در این راستا می‌توان به آغاز عملیات اجرایی و احداث بزرگترین مرکز اورژانس غرب کشور در بیمارستان امام حسین (ع) از موقوفات سیف‌الدوله، احداث بیمارستان 96 تختخوابی خیرساز جوراب با پایه سوختگی و‌ روان‌پزشکی و ده‌ها پارامتر دیگر اشاره کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با وجود خیران در ملایر مسؤولان دغدغه زیادی در زمینه انجام این‌گونه کار‌ها ندارند و خیلی روان‌تر از سایر شهرستان‌ها می‌شود مشکلات درمانی را حل کرد.

وی ایجاد مرکز آنژیوگرافی در بیمارستان امام حسین (ع) را یکی از مطالبات جدی مردم ملایر و نمایندگان شهرستان دانست و افزود: مجوز این طرح در سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان اخذ شده و در اولویت برنامه‌‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان قرار دارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان از فوق تخصصی کردن برخی از خدمات به ویژه دندانپزشکی در ملایر خبر داد و‌ افزود: امیدواریم با کمک‌ خیران اقدامات مطلوبی در زمینه امور درمانی و‌ پزشکی شهرستان ملایر در آینده نزدیک ایجاد شود.

901

کد خبر: 821629

وب گردی

وب گردی