تهران- ایسکانیوز،پلاس+/ یک نماینده ی مجلس عقیده دارد اگر کسی در دوره ی عملکردش تخلف کند خودش پاسخگو است اما مجلس جلساتی  با دانشجو ، میرزاده و جاسبی داشته و در تلاش است تصمیمی عادلانه اتخاذ کرده و رعایت انصاف را داشته باشد .

احمد بشیری ، نماینده مجلس در مورد پاسخگویی میرزاده به عملکرد جاسبی به ایسکانیوز می گوید: مسئولان فعلی نباید پاسخگوی تخلف مسئولان قبلی باشند بلکه باید در راستای عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی تلاش و ایرادات را اصلاح کنند. اما اگر فرد تخلفی ایجاد کرده باید خودش جوابگو باشد و ربطی به ریاست بعدی و قبلی ندارد. تحقیق و تفحص از این دانشگاه که در حوزه‌های مالی، فرهنگی، دانشجویی و آموزشی دانشگاه آزاد صورت گرفته، در مرحله نهایی است و مجلس هم جلساتی با روسای ادوار دانشگاه آزاد داشته است .

بشیری سیاسی بودن طرح تحقیق و تفحص را بی تاثیر نمی داند و دراینباره می گوید: قبل از پررنگ شدن نقش آیت الله هاشمی در تحقیق و تفحص از دانشگاه، این طرح مورد بررسی قرار گرفت و در موردش صحبت شد با توجه به این سیاسی بودن این ماجرا به شخص ایشان برنمی گردد اما شاید هنوز هم شایبه سیاسی بودن در ماجرای تحقیق و تفحص وجود داشته باشد با این حال سعی میکنیم طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را به سیاست مرتبط نکنیم.

این نماینده مجلس تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را طرحی برای رسیدگی به تخلفات می داند و دراینباره می گوید: طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد با جایگاه علمی و پژوهشی سعی دارد دقیق تر عمل و به اشتباهات گذشته رسیدگی کند تا تمامی ایرادات اصلاح شود در واقع فرصتی برای بررسی عملکرد سی و چند ساله دانشگاه آزاد است.
کد خبر: 82172

وب گردی

وب گردی