تهران- ایسکانیوز: فرهاد شاهمیری؛ داور ایرانی حاضر در رقابت های جهانی، سه شنبه شب قضاوت دیدار حساس و مهم لهستان – برزیل را در مرحله سوم این مسابقات بر عهده داشت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، شاهمیری در حال حاضر به عنوان یکی از هشت داور مرحله نهایی این مسابقات برگزیده شده و تنها داور آسیایی در این مرحله از رقابت ها است. او در دیداری که یک طرف آن میزبان (لهستان) و یک طرف دیگرش قهرمان سه دوره گذشته مسابقات (برزیل) قرار داشتند، علیرغم اعتراض ها و جنجال آفرینی های بسیار از سوی مربیان و بازیکنان دو تیم که با هدف تغییر جوّ روانی بازی به سود خود انجام می شد، موفق شد این ماراتن 140 دقیقه ای را بدون اشتباه سوت بزند.

شاهمیری با حضور بیش از 12 هزار هوادار لهستان در این مسابقه قضاوت خوبی را پشت سر گذاشت. شاهمیری در این مسابقه از کارت های زرد و قرمز خود نیز استفاده کرد و علاوه بر نشان دادن کارت زرد (تاخیر - اخطار) به تیم برزیل، بازیکن شماره 13 لهستان؛ میخال کوبیاک را نیز با کارت قرمز جریمه کرد.

درخواست های مربیان دو تیم مبنی بر بازبینی صحنه(ویدئو چک) در تمام طول بازی، تصمیم شاهمیری را به عنوان داور اول بازی تایید کردند، غیر از یک مورد که آن هم اشتباه داور خط را در پرچم زدن نشان داد.
کد خبر: 82182

وب گردی

وب گردی