بهره برداری از ۱۴۰ پروژه فنی عمرانی در شهر تهران طی 10 سال اخیر

معاون فنی، عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در ۱۰ سال اخیر ۱۷۰ پروژه در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به تصویب رسیده از بهره‌برداری ۱۴۰ پروژه تا به امروز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در آیین بهره برداری از بزرگراه شهید همدانی و تونل شهید غزه در غرب تهران با تاکید بر اینکه شهر تهران روبه رشد و آبادانی است، گفت: در یک دهه اخیر بیش از نیمی از فعالیت‌های عمرانی شهر تهران در دوره مدیریت اخیر شهرداری تهران به انجام رسیده و فعالیت‌های انجام شده از نیمه دوم سال 84 تا نیمه اول سال 96 با کل فعالیت‌های انجام شده در گذشته فرابری می‌کند.

جاوید با اشاره به اینکه طول بزرگراه‌های شهر تهران هم اینک به 575 کیلومتر و طول تونل‌ها غیر از تونل‌های مترو، به 20 کیلومتر رسیده است، گفت: در 12 سال اخیر معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران 170 پروژه را برای اجرا به تصویب رسانده و امروز یکصدوچهلمین پروژه فنی و عمرانی شهر تهران به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی 30 پروژه از پروژه‌های این معاونت باقی مانده است که 12 پروژه تا پایان نیمه اول سال 96 و در دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، و فقط 18 پروژه برای نیمه دوم سال 96 و سال 97 باقی خواهد ماند که بیشتر این پروژه‌ها هم دارای رشد بیش از 80 درصد می‌باشد.

701

کد خبر: 821889

وب گردی

وب گردی