آرزوهای بزرگ نمانیا ماتیچ در منچستریونایتد

نمانیا ماتیچ، خرید جدید منچستریونایتد، اعلام کرد که می خواهد با این تیم قهرمانی در لیگ برتر و چمپیونزلیگ را جشن بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، شیاطین سرخ که به دنبال یک هافبک میانی بودند، با انتقالی 50 میلیون یورویی، این هافبک باتجربه را از چلسی خریدند.

هرچند منچستریونایتد نتوانست فصل گذشته در بین 4 تیم اول لیگ برتر قرار بگیرد و تنها به لطف قهرمانی در لیگ اروپا، مجوز حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد اما ماتیچ معتقد است که این تیم می تواند در فصل پیش رو دابل کند.

او به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم این تیم آماده است زیرا بازیکنان باتجربه هستند و یک سال است که زیر نظر مورینیو کار می کنند؛ بنابراین می دانند که چه کاری باید انجام بدهند و من مطمئنم که این فصل می توانیم کارهای زیادی انجام بدهیم.

به عنوان عضوی از این تیم، فکر می کنم که می توانیم کارهای زیادی انجام بدهیم. من مطمئنم که ما برای قهرمانی در لیگ برتر و همین طور چمپیونزلیگ تلاش خواهیم کرد. هرگز نمی دانید که این موفقیت ها چطور اتفاق می افتد. همیشه بازی در این رقابت ها ویژه است و هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

همه تیم های بزرگ اروپا در لیگ قهرمانان حضور دارند و مطمئنا منچستریونایتد هم یکی از بهترین تیم های اروپاست. بسیار دشوار است که پیش از شروع فصل برنامه ای مشخص کرد اما ما تلاش می کنیم تا در همه دیدارها به پیروزی برسیم."

606

کد خبر: 822032

وب گردی

وب گردی