حبیب بحرینی  نمایشگاه «تجرید رنگ خط» را برپا می کند

نمایشگاه نقاشی «تجرید رنگ خط» جمعه ۱۳ مرداد در نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا کار خود را آغاز می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، نمایشگاه «تجرید رنگ خط» که آثار حبیب بحرینی را به نمایش می گذارد از ۱۳ مرداد کار خود را در نگارخانه فرهنگسرای ابن‌سینا آغاز می‌ کند و تا ۱۸ مرداد ادامه می یابد.

در توضیح این نمایشگاه آمده است: «انتزاع در هنر، زبده گزینی از طبیعت معنا می‌دهد و روش‌ های گوناگون دارد که کما بیش تشابه معنایی دارند. مشخصه بسیاری از روش‌ های انتزاع به درجات مختلف این است که سنتِ بازنمایی واقعیت مشهود و محسوس را کنار می‌ گذارند و یا کم اهمیت می‌ شمارند و ابداع واقعیتی تازه برای ادراک بصری را کار کرد اساسی هنر می‌ دانند .

شاید باید به صورتی چنین بگوییم که هنر انتزاعی اساسا پاسخی رمانتیک است به زندگی مدرن، سرکش، فردگرایانه، نامتعارف، حساس و گاهی عصبی. در واقع به درستی نمی شود بیان کرد ولیکن هنر هر فرد دقیقا تلاش اوست برای وصلت با جهان، یکی کردن خویشتن با جهان.

در آثاری که از حبیب بحرینی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است هنرمند برای تخلیه احساسات درونی خود با توجه به مضمون هر اثر همچون هنرمندان این سبک، رنگ و خط به کمک هنر انتزاعی آمده و ۲۵ اثر ارایه شده در این نمایشگاه حاصل نگاه هنرمند به دنیا است که در معرض دید مخاطبان گذاشته شده است.

حبیب بحرینی کارشناس گرافیک است و در رشته‌های هنری مختلفی چون نقاشی و تصویر سازی مهارت دارد. از جمله سوابق اجرایی این هنرمند دیوارنگاری موسسه میثم تمار، اجرای پروژه گرافیک محیطی در حرم حضرت معصومه(س)، اجرای پروژه کاشی معرق و سفال در ایستگاه مترو شهید چراغی، مدیر برگزاری ورک شاپ طراحی پوستر در فرهنگستان هنر و فعالیت در بخش کارگروه نخبگان فرهنگستان هنر است.»

نمایشگاه «تجرید رنگ خط» از ۱۳ تا ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ همه روزه به جز ایام تعطیل از ساعت ۹ الی ۱۹ در نگارخانه فرهنگسرای ابن‌سینا برپاست.

علاقه‌مندان برای دیدن آثار این نمایشگاه می‌توانند به نشانی شهرک غرب (قدس)، فاز یک، خیابان ایران زمین شمالی، نگارخانه فرهنگسرای ابن سینا مراجعه کنند.

کد خبر: 822050

وب گردی

وب گردی