از پسر سر به زیر بوشهری تا مرد پر حاشیه این روز های پرسپولیس

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اگر چه در دو فصل اول حضورش در پرسپولیس چندان شناخته شده نبود ولی همواره به عنوان یک بازیکن بی حاشیه و سر به زیر شناخته می شد که البته به مرور زمان شرایط تغییر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حواشی مهدی طارمی و پرسپولیس گویا تمامی ندارد و هر روز وارد یک بعد جدید می شود.

طارمی در روز های اولی که به پرسپولیس ملحق شد به هیچ عنوان شناخته شده نبود؛ شوق را می شد از چشمان او زمانی که برای دقایقی می توانست با پیراهن پرسپولیس بازی کند را به راحتی دید.

تابستان امسال، قسمت دوم از سریال انتقال ناکام طارمی به لیگ های اروپایی کلید خورد؛ البته طارمی نهایتا مانند سال گذشته با اتمام فصل بدنسازی باز هم به تمرینات بازگشت! البته طارمی بازیکن پر تلاش و سخت کوشی است و نمی توان به او برچسب کم کاری زد، اما اینکه از چهار فصلی که در پرسپولیس بوده دو فصلش را که اتفاقا مربوط به زمانی است که اسمی برای خود بهم زده بود در فصل بدنسازی غیبت داشت، کمی غیر منطقی به نظر می رسد.

طارمی اگرچه امتیازات فراوان و بعضا مهمی را برای پرسپولیس گرفته و در دو فصل گذشته آقای گل کشور بوده، اما حواشی او هم کم پرسپولیس را دچار دردسر نکرده است.

من بزرگ پرسپولیس هستم

لیگ پانزدهم برای پرسپولیس بد شروع شد و با فوت هادی نوروزی بد تر هم شد، اما رفته رفته تیم روند بهتری را پیدا کرد؛ هواداران داشتند نفس راحتی می کشیدند، که خبر رسید بازیکنان این تیم دست به اعتصاب زده اند.

خبر اعتصاب بازیکنان برای هواداران این تیم که تازه روز های سخت گذشته را فراموش کرده بودند بسیار ناراحت کننده بود و ناراحت کننده تر از همه اینکه خبر ها حاکی از آن بود که طارمی جزو نفرات اصلی این اعتصاب بوده است وخبر شوکه کننده اینکه او در میان خبرنگاران گفته بود که بزرگتر پرسپولیس من هستم.

این اتفاق شروع حواشی پسر آرام روز های اول پرسپولیس بود؛ البته تصور میشد این یک اتفاق بوده و دیگر شاهد این رفتار ها از پسر آرام پرسپولیس نخواهیم بود. اما از آن روز به بعد طارمی حواشی مختلفی را به وجود آورد.

کودتا / پرواز مستقیم استانبول به تهران

پیش از آغاز لیگ شانزدهم درست در روز هایی که همه فکر می کردند طارمی از پرسپولیس خواهد رفت خبر هایی منتشر شد مبنی بر توافق طارمی با پرسپولیس و البته پست او در فضای مجازی که تائیدی بر ماندنش به نظر می رسید، خیال هوادارن را راحت کرده بود. هواداران زمانی شوکه شدند که عکس های او در حالی که کنار رامین رضاییان لبخند می زد و قرارداد خود را با تیم ریزه اسپور ترکیه امضا می کرد نشان می داد.

لیگ هنوز شروع نشده بود و البته خشم هواداران پرسپولیس هم فروکش نکرده بود که زمزمه هایی مبنی بر اینکه طارمی هوای بازگشت به سر دارد به گوش رسید؛ البته این اتفاق هم افتاد و او در حالی به پرسپولیس برگشت که فصل بدنسازی به اتمام رسیده بود.

طارمی اگر چه در پایان فصل آقای گل لیگ برتر شد اما عدم حضور در تمرینات بدنسازی پیش فصل باعث شد که او بازی های ابتدای فصل را به خاطر عدم آمادگی از دست بدهد و البته حواشی بسیار سنگینی گریبانگیر پرسپولیس شد.

در ادامه همان فصل، یک شب پیش از دیدار با صنعت نفت بابت مشکلاتی که بین طارمی و حامی مالی پرسپولیس به وجود آمد، با طاهری سرپرست پرسپولیس وارد جنگ لفظی شد؛ او حتی اردوی این تیم را نیز برای یک ساعت ترک کرد، اما با پا در میانی بازیکنان پرسپولیس او نهایتا به اردوی این تیم اضافه شد و در حالی که از تونل شادی بازیکنان پرسپولیس رد می شد فصل را با پرسپولیس شروع کرد.

اروپا با چاشنی قرض کردن پول دستی!

لیگ شانزدهم نیز از همان لحظه که به اتمام رسید با زمزمه های لژیونر شدن طارمی آغاز شد، اخبار حاکی از پیشنهاد های رنگارنگ از نقاط مختلف دنیا بود؛ اما اینبار طارمی به خاطر داشتن قرارداد با باشگاه پرسپولیس نمی توانست به راحتی این تیم را ترک کند. او باید حتما رضایت مسئولان این تیم را جذب می کرد که البته ساده نبود و مبلغ رضایت نامه مهدی طارمی یک میلیون دلار اعلام شده بود،و باشگاه های خواهان طارمی حاظر به پرداخت این مبلغ نبودند.

کار به جایی رسیده بود که حتی شنیده شد طارمی در تلاش است تا مبلغ مورد نیاز باشگاه پرسپولیس را قرض کند و بند آزادی خود را فعال کند که او در تحقق این امر نیز ناکام ماند.

باشگاه برای طارمی فرصتی دو هفته ای برای مشخص کردن مقصد فصل بعدش تعیین کرد و قرار بر این بود در صورت پایان مهلت داده شده، تراننسفر شدن او به صورت خودکار منتفی و در تمرینات تیم شرکت کند، اما او همچنان از رفتن به تمرینات امتناع می کرد و اسرار داشت به اروپا برود.

طارمی در نهایت باز هم به پرسپولیس بازگزشت البته این بار هم بعد از فصل بدنسازی! و برانکو که دقیقا دیالوگ فصل قبل را به زبان می آورد، طارمی از مابقی بازیکنان عقب تر است و باید آماده شود.

اگر فکر می کنید طارمی دیگر پسر خوبی شده و این آخرین حاشیه او برای پرسپولیس بود در اشتباه هستید؛ طارمی پس از اینکه سر انجام به تمرینات این تیم اضافه شد در ابتدای لیگ، یک مصاحبه آتشین بر علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام داد و آن ها را متهم کرد.

طارمی از آن دست بازیکنانی است که فوتبال ما به آن نیاز دارد. اما او گاه و بیگاه دچار حواشی مختلف می شود. در ضمن بازیکنان سابق، و بعضا ملی پوش پرسپولیس نیز پیش از این با چنین رفتار هایی از پرسپولیس رفتند و فوتبال تعدادی از آن ها تقریبا نابود شده است؛ در حال حاضر از آن ها اطلاعات دقیقی در دست نیست؛ راستی آقای طارمی اگر از آن ها خبری به دست آوردی ما را هم مطلع کن!

606

کد خبر: 822156

وب گردی

وب گردی