ناصحی: ورزشگاه امام رضا(ع) کیفیت بازی ها را بالا می برد

بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: مطمئنا بازی در این ورزشگاه باکیفیت سطح بازی را هم بالا می برد.

رضا ناصحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز مبنی بر شرایط فعلی پدیده و دیدار این تیم در هفته اول لیگ برتر مقابل پیکان گفت: تیم ما کاملاً آماده حضور پرقدرت در لیگ برتر هست؛ اردوهای خوبی برگزار شده و پس از تمرینات پرفشار به آن هماهنگی لازم رسیده است. ولی انتظاری که ما از خودمان داشتیم در دیدار با پیکان برآورده نشد؛ بازی ما طبق تمرینات و برنامه کادر فنی پیش نرفت اما خدا را شکر برای کسب اولین امتیاز بازی خوبی بود، توانستیم از گلی که زده بودیم دفاع کنیم و بازی مساوی شد.

وی افزود: این هفته بازی خانگی حساب می‌شود و بچه‌ها دست به دست هم دادیم که تمام امتیاز را در مشهد نگه داریم، امیدوارم در روز تولد امام رضا یک عیدی خوب به هواداران و تماشاچیان بدهیم. تمام تلاشمان را می کنیم در ادامه رقابت های لیگ قوی تر ظاهر شویم.

ناصحی در خصوص اظهارات پیکانی ها مبنی بر وقت کشی تیم پدیده در این دیدار عنوان کرد: بازی اول تیم ما بود و شکل تیمی‌مان هنوز آنطور که باید درست نشده بود، ما فقط دفاع منطقی می‌کردیم. ما گل را زود زدیم روی آوردیم به پاس های بلند، نحوه بازی‌مان خوب نبود ولی دنبال وقت کشی نبودیم؛ این سبک بازی و وقت کشی در دستور کار ما نیست و نخواهد بود.

بازیکن تیم فوتبال پدیده در خصوص نفرات تازه اضافه شده به این تیم عنوان کرد: شاید چند هفته‌ای زمان ببرد تا بازیکنان جدید و قدیم به هماهنگی لازم برسند؛ ولی بازیکنان جدید کسانی هستند که شخصیت تیممان را بالاتر برده اند، سابقه قهرمانی در لیگ و پوشیدن لباس تیم ملی را در کارنامه خود دارند و من امیدوارم بتوانند به پدیده هم کمک کنند تا در سال بهترین نتیجه را بتوانیم رقم بزنیم و جزء دو، سه تیم اول باشیم. بازی های لیگ خیلی سخت است و باید تلاش کنیم و به حریف در بازی نشان دهیم که توانایی‌اش را داریم . امیدواریم بتوانیم این روال را ادامه داده و تیممان را در آسیا ببینیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اگر بازی‌های پدیده و سیاه جامگان در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار می‌شد بهتر بود گفت: فکر می کنم 6 ماهی است که در رابطه با این موضوع صحبت می‌کنیم و حالا به دلایلی و بهانه‌هایی که گرفته می‌شود بازی در این ورزشگاه برگزار نمی‌شود. مطمئنا بازی در این ورزشگاه باکیفیت، سطح بازی را هم بالا می برد. امیدوارم مشکلات هر چه سریعتر حل شود؛ تمرکز بچه های ما روی بازی هاست. امیدوارم هواداران و تماشاگران ما را تنها نگذارند و با حضورشان در ورزشگاه ها باعث دلگرمی ما شوند تا بتوانیم تمام امتیازات به خصوص خانگی ها را از آن خود کنیم.

601

کد خبر: 822157

وب گردی

وب گردی