تجلیل از برگزار کنندگان نخستین همایش سلول های بنیادی، سلول درمانی و پزشکی بازساختی 

طی مراسمی از دست اندرکاران و مجریان برگزاری نخستین همایش سلول های بنیادی، سلول درمانی و پزشکی بازساختی با مشارکت باشگاه پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر به‌عمل آمد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم دکتر کریم زارع ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام دهه کرامت، به دستاوردهای علمی اخیر باشگاه اشاره کرد و افزود: در بازدیدی که به اتفاق دکتر غفوری فرد، ریاست محترم هیات نظارت و بازرسی شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو هیأت امنای باشگاه، دکتر غلامعلی منتظر، معاون پژوهش و برنامه ریزی بنیاد ملی نخبگان و عضو هیأت امنای باشگاه، مسئولین شهرستان فیروزکوه و اعضای باشگاه که در هم اندیشی علمی فرهنگی حضور داشتند، بعمل آمد همه حاضرین متوجه امکانات و تجهیزات عالی و مدرن شهر بین المللی دانایی فناوری و رسانه ای IKTMC شدند و شما نخبگان و جوانان پرشور می توانید خود را مهیای حضور در این شهر دانایی کنید تا از با استفاده از امکانات این شهر بین المللی، بتوانید انشاا... در آینده نزدیک مشکلات و معضلات دانشگاه و کشور را حل کنید. رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان گفت: شهر بین المللی دانایی، فناوری و رسانه ای IKTMC مکان مناسبی برای رشد خلاقیت ها و عملیاتی شدن طرح های پژوهشگران جوان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید می باشد و تمرکز ما بروی فناوری، تجاری سازی و کارآفرینی می باشد. دبیر هیأت امنای باشگاه در پایان از افرادی که در برگزاری این همایش زحمت کشیده اند تشکر و قدردانی کرد.
سپس، پروفسور فرهود، دکتر زعیمیان، دکتر اسلامی و دکتر اسلام پناه برای حاضرین سخنرانی نموده و در پایان نیز با اهدای لوح از کلیه اعضای هیأت اجرائی و هیأت رئیسه همایش قدردانی و زحمات آنان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

گفتنی است در این مراسم پروفسور فرهود، استاد و پیشکسوت علوم سلولی پزشکی ایران، پروفسور کریم زارع، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دبیر هیأت امنای باشگاه، دکتر سالار زعیمیان، ریاست شرکت هلدینگ و نماینده وزارت بهداشت، دکتر مریم اسلام پناه، ریاست بنیاد ملی نخبگان استان کرمانشاه و عضو هیأت امنای باشگاه، دکتر مریم اسلامی، ریاست همایش و عضو چهره های استعداد درخشان باشگاه، دکتر فاطمه بیگدلی، ریاست روابط عمومی واحد پزشکی و حدود 90 نفر از اعضای باشگاه، مسئولین و دست اندرکاران و مجریان برگزاری نخستین همایش سلول های بنیادی، سلول درمانی و پزشکی بازساختی که با مشارکت باشگاه برگزار شده بود، حضور داشتند.
200

کد خبر: 822184

وب گردی

وب گردی