تشکیل شورای راهبردی مجلس در دانشگاه آزاد اسلامی/ دانشگاه ها نباید شکل سیاسی به خود گیرند

معاون پارلمانی دانشگاه آزاداسلامی از تشکیل شورای راهبردی مجلس در دانشگاه آزاد اسلامی در آینده ای نزدیک خبر دادو همکاری با وزارت خانه های بهداشت و علوم را در راس امور ارزیابی کرد.

دکتر منادی سپیدان معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با ایسکانیوز، با اظهار این مطلب گفت: دیدار نمایندگان مجلس با دکتر فرهاد رهبر، مثبت بود و تمام طیف های سیاسی مجلس از اصولگرایان گرفته تا اصلاح طلبان و مستقلین مجلس با رییس دانشگاه ملاقات داشتند.

وی ادامه داد: جلسه نمایندگان با دکتر رهبر خوب و سازنده بود و رییس دانشگاه نیز با تعامل سازنده ای که با نمایندگان داشت به مشکلات آن ها رسیدگی کرد. به اعتقاد دکتر رهبر دانشگاه ها نباید شکل سیاسی به خود گیرند.

عضو هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه جهت گیری سیاسی در دانشگاه مشکل ساز است عنوان کرد: در دیدار نمایندگان با دکتر رهبر، علاوه بر دوری از جهت گیری های سیاسی بر اسلامی شدن هرچه بیشتر این مجموعه تاکید شد که مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت. بعلاوه در این ملاقات تاکید شد تا دانشگاه آزاد حداکثر توان خود را برای همکاری با وزارت خانه های بهداشت و علوم به کار بندد.

معاون پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بزرگترین فراکسیون موجود در مجلس فراکسیون دانشگاه آزاد است ، گفت: تعداد زیادی از نمایندگان حامی دانشگاه آزاد در این جلسه حضور داشتند که حضور آن ها باعث تقویت فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی می شود.

او در پایان از تشکیل شورای راهبردی مجلس در دانشگاه آزاد خبر داد و خاطرنشان کرد: موافقت های لازم در خصوص برگزاری این شورا از ریاست دانشگاه گرفته شده که امیدواریم به زودی تشکیل شود.

200/202

کد خبر: 822230

وب گردی

وب گردی