مرد جوان همسر و مادرزنش را در شرق تهران از پای درآورد

به مادرزنم گفتم دیگر تحمل ندارم و می‌خواهم همراه با بچه‌هایم به افغانستان بازگردم که مادرزنم با من درگیر شد، مرا کتک زد و یقه لباسم را پاره کرد، من نیز که دیگر تحمل دیدن این وضع را نداشتم ...

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم ؛بعد از ظهر روز گذشته خبر یک درگیری خونین در یک آپارتمان سه طبقه در خیابان نبرد جنوبی به پلیس 110 اعلام شد که به سرعت تیمی از مأموران کلانتری 132 نبرد به محل اعلام خبر حاضر شدند.

با حضور مأموران در محل اعلام خبر، مرد جوان افغانستانی که چاقو به دست بود؛ چاقو را به مأموران تحویل داد و اعلام کرد زن بیست و هفت ساله و مادرزن چهل و سه ساله‌اش را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده است.

دقایقی بعد همزمان با حضور اورژانس در محل حادثه مشخص شد زن جوان بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده و مادرزن متهم نیز که دچار جراحت شدید شده بود به بیمارستان هفت‌تیر منتقل شد.

با تشکیل پرونده قتل عمد و اعلام مراتب به بازپرس کشیک قتل پایتخت، قاضی ایلخانی؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد همچنین مرد جوان با دستور بازپرس بازداشت و پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی منتقل شد.

متهم پرونده در اظهاراتش درباره جزئیات قتل به بازپرس گفت: من و همسرم حدود پنج سال قبل در افغانستان با هم ازدواج کردیم و حاصل این ازدواج دو فرزند بود، من روابط خوبی با هسمرم داشتم تا اینکه حدود دو سال قبل مادر و پدر همسرم به ایران آمدند، آنها پس از اینکه در ایران ساکن شدند، مدام اصرار می‌کردند که من و زن و بچه‌ام نیز به ایران بیاییم و گفتند که از ما حمایت می‌کنند به همین دلیل من نیز تمام زندگی‌ام را فروخته و به صورت قاچاق با زن و بچه‌هایم به ایران آمدم.

وی ادامه داد: پس از اینکه به ایران آمدم، رفتارهای پدر و مادر همسرم عوض شد و با من مشکل پیدا کردند، حتی برادران همسرم چندین بار مرا کتک زده و تهدید می‌کردند، شرایط زندگی بسیار برایم سخت شده بود و تصمیم داشتم همراه با فرزندانم به افغانستان بازگردم اما من غیرقانونی وارد خاک ایران شده بودم و این کار ممکن نبود، دیگر برایم راهی نمانده بود تا اینکه ظهر روز گذشته پس از حضور در سفارت افغانستان به منزلم رفتم.

متهم این پرونده که 31 سال سن دارد، در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: زمانیکه به خانه رفتم به مادرزنم گفتم دیگر تحمل ندارم و می‌خواهم همراه با بچه‌هایم به افغانستان بازگردم که مادرزنم با من درگیر شد، مرا کتک زد و یقه لباسم را پاره کرد، من نیز که دیگر تحمل دیدن این وضع را نداشتم، چاقویی برداشته و به سمت مادرزنم حمله‌ور شدم، ابتدا چند ضربه چاقو به کمر و شکم مادرزنم زدم و سپس 6 ضربه چاقو به گردن همسرم زدم در نهایت نیز همسایه را باخبر کرده و از وی خواستم با پلیس تماس بگیرد فقط به همسایه گفتم که دختر و پسرم را به افغانستان بازگرداند.

پس از این اظهارات، قاضی ایلخانی، متهم پرونده را برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار داد و بررسی‌ها در رابطه با این پرونده ادامه دارد.

701

کد خبر: 822338

وب گردی

وب گردی