تایید چندین رشته محل علوم پزشکی در واحد ارسنجان توسط وزارت بهداشت/ واحد ارسنجان می‌تواند الگوی سایر واحدها از نظر صرفه جویی باشد

دکتر محمدمهدی رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان از تایید رشته محل های روانشناسی بالینی، مامایی، اتاق عمل و هوشبری واحد ارسنجان توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر رحیمی با اشاره به گزارش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کشور درخصوص تایید رشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: براساس این گزارش رشته محل های روانشناسی بالینی، کارشناسی مامایی، اتاق عمل و هوشبری واحد ارسنجان مورد تایید قرار گرفت.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان که در یک شهر کوچک در جنوب ایران واقع شده، توانسته از لحاظ کیفیت آموزشی با واحدهایی مانند قزوین، نجف آباد، یزد، اصفهان و مشهد رقابت کرده و رشته های علوم پزشکی کاربردی را در واحد راه اندازی کند. همچنین اکثر رشته های علوم پزشکی که در یک سال اخیر در واحد ارسنجان راه اندازی شده، برای نخستین بار در استان فارس مصوب شده است.

رحیمی در ادامه با بیان اینکه واحد ارسنجان در یک سال اخیر در زمینه صرفه جویی نیز اقدامات مثبتی انجام داده است، گفت: این واحد توانسته با راهکارهایی نظیر چابک سازی چارت، حذف هزینه های اضافی واحد، تجمیع معاونت ها و ادغام سازمان سما در واحد ارسنجان و... در حدود 11 درصد در هزینه ها صرفه جویی داشته باشد که بسیار ارزشمند است.

وی افزود: واحد ارسنجان تنها واحد بسیار بزرگ در میان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است که در چارت خود دارای یک معاون است و تمامی پست ها پس از آن تنها در سطح مدیریت است. این موضوع باعث صرفه جویی شده و این واحد می تواند به الگویی برای دیگر واحدها تبدیل شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان خاطرنشان کرد: البته تجمیع و ادغام هایی که در واحد ارسنجان صورت گرفته، با لحاظ کردن کیفیت انجام شده است و خوشبختانه واحد ارسنجان امروز از کیفیت آموزشی و پژوهشی خوبی برخوردار است.

201

کد خبر: 822417

وب گردی

وب گردی