محدود شدن فعالیت واحد آکسفورد دانشگاه آزاد اسلامی/ شعبه سوریه راه اندازی خواهد شد

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به دلیل اینکه در حال حاضر برای واحد آکسفورد این دانشگاه داوطلب زیادی وجود ندارد بنابراین فعالیت این واحد محدود می شود.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت واحد آکسفورد به دلیل کمبود داوطلب محدود می شود اما درحال حاضر موضوع تعطیلی این واحد مطرح نیست.

وی افزود: واحد آکسفورد این دانشگاه اکنون داوطلبان قابل توجهی ندارد، اما این واحد تعطیل نمی شود و اگر داوطلب برای تحصیل وجود داشته باشد، فعال شدن مرکز مورد توجه قرار می گیرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد یادآور شد: به طور عام واحدهای خارج از کشور این دانشگاه اگر دارای داوطلب تحصیل باشند به خودی خود موضوعیت پیدا کرده و فعالیت آنها ادامه می یابد.

رهایی تاکید کرد: درحال حاضر واحدهای لبنان، افعانستان، امارات این دانشگاه فعال هستند چرا که داوطلب برای آنها وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای بین المللی این دانشگاه که داوطلب زیادی ندارند محدود می شوند و امکانات دانشگاه بیشتر به کشورهایی که دارای داوطلب و علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه باشند، منتقل خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه در کشور عراق فعالیت دارد اما برنامه دارد تا در شهرهای مختلف این کشور نیز فعالیت بیشتری داشته باشد.

رهایی افزود: دانشگاه آزاد برنامه دارد تا فعالیت خود را در کشورهای منطقه و مسلمان که علاقه مند به تحصیل در این دانشگاه هستند را افزایش دهد.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد برنامه دارد تا در کشور سوریه نیز واحد بین المللی راه اندازی کند.

200/202

منبع: مهر

کد خبر: 822450

وب گردی

وب گردی