رییس هیأت مدیره خانه موسیقی: جهان با عشق سدهای پیش رویش را  برداشت

رییس هیأت مدیره خانه موسیقی گفت : کسی که راهش را با عشق در هم بیامیزد، چنین بدرقه باشکوهی در انتظارش است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، سیدمحمد میرزمانی در مراسم تشییع پیکر محمود جهان خواننده جنوبی که صبح امروز در تالار وحدت برگزار شد، گفت: محمود جهان با تلاش های عاشقانه ای که در نیم قرن گذشته داشت، بیش از 30 آلبوم منتشر کرد. او از عاشقان امیرالمومنین(ع) و سربه مهر بود. من از جانب خود و خانه موسیقی درگذشت محمود جهان را تسلیت می گویم.


میرزمانی همچنین در ادامه برای سلامتی هوشنگ ظریف از پژوهشگران موسیقی که در بیمارستان بستری است، آرزوی بهبود و سلامتی کرد.

در ادامه این مراسم امید جهان فرزند زنده‌یاد محمود جهان هم در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از حاضران گفت: پدرم اصلاً دوست نداشت که شما عزیزان اینجا باشید. او همیشه خواهان این بود که مخاطبان موسیقی، شاد و خوشحال باشند. به هر حال امیدوارم از این پس بتوانیم در شادی‌ها جبران زحمات شما را کنیم.

محسن شریفیان سرپرست گروه موسیقی «لیان» هم در بخش پایانی مراسم، گفت: محمود جهان از جمله هنرمندانی بود که کنسرت‌ها را در شرایط بسیار سختی برگزار می‌کرد و ای‌کاش با دفن او، زشتی‌های موسیقی از جمله برخی از ممنوعیت‌ها و لغو کنسرت‌ها نیز دفن شود.

پخش قطعه «حُزن» به خوانندگی زنده‌یاد محمود جهان، اجرای زنده قطعه «سرگشته» به خوانندگی حسین کشتکار و اجرای یک ویژه‌ برنامه موسیقایی توسط یک گروه موسیقی آکا صفوی، از بخش‌های دیگر مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد محمود جهان بود.

آکا صفوی ، امید جهان، علی اکبر صفی پور مدیرعامل بنیاد رودکی، محسن شریفیان، اصغر همت، محمد میرزمانی و غلامرضا صنعتگر نیز در این مراسم حضور داشتند.

503

کد خبر: 822458

وب گردی

وب گردی