دفترچه انتخاب رشته کنکورسراسری 96 رشته های علوم تجربی و ریاضی  منتشر شد

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: دفترچه انتخاب رشته کنکور ۹۶ رشته های تجربی و ریاضی و فنی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با ایسکانیوز گفت: دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری رشته های تجربی و ریاضی و فنی بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

او ادامه داد: ضرورت دارد داوطلبان در صورت مجاز به انتخاب رشته بودن تا زمان مشخص نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

توکلی گفت: نتیجه اولیه آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ ساعت ۱۸ (۶ بعداز ظهر) روز یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶ به صورت کارنامه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به آدرس: www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

او افزود: آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شوند، می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره ۲) آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ و انجام مراحل انتخاب رشته اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: انتخاب رشته کنکور ۹۶ برای مجازین به انتخاب رشته نیز از روز ۱۹ مردادماه آغاز می شود و تا ۲۳ مردادماه ۹۶ ادامه خواهد داشت. داوطلبان باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی باید کد رشته های تحصیلی مورد علاقه خود را مشخص کرده و به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود درج کنند.

لازم به توضیح است که آزمون سراسری سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه در ۳۷۲ شهرستان و ۴۷۸ حوزه امتحانی در کشور و ۲۷ حوزه در ۲۳ کشور دنیا با حضور ۹۳۰ هزار و ۲۰۸ داوطلب برگزار شد.

200/202

کد خبر: 822502

وب گردی

وب گردی