وزیر بهداشت جدید باید شجاعت تصمیم گیری داشته باشد/ ویژگی وزیر بهداشت دولت دوازدهم

مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت : باتوجه به اینکه پروژه بزرگی تحت عنوان طرح تحول سلامت در کشور آغاز شده است وزیر بهداشت جدید باید شجاعت تصمیم گیری داشته باشد، از همه مهم تر اینکه این اقدام بزرگ را تداوم دهد، متاسفانه در کشور ما سنتی وجود دارد که هیچ فردی در تداوم فعالیت های قبلی حرکت نمی کند.

دکتر علی اکبر پور فتح الله در گفت و گو با ایسکانیوز با تاکید بر اینکه طرح تحول سلامت یک دستاورد بزرگ است گفت: طرح تحول سلامت رضایتمندی را در جامعه ایجاد کرده است که یکی از اقدامات مهم در حوزه سلامت محسوب می شود.

وی ادامه داد:در تشکیل دولت های پس از انقلاب هیچگاه دولتی وجود نداشته است که به این حدبه مسئله سلامت توجه کند.

مدیر عامل سازمان انتقال خون گفت: هر کسی به عنوان وزیر بهداشت دولت دوازدهم انتخاب شود، قطعا شاهد کاهش دسترسی مردم به خدمات سلامت در کشور خواهیم بود و حتما سلامت محور اصلی مردم نخواهد بود مگر اینکه قدرت و جسارت لازم را داشته باشد.

در کشور هیچ فردی در تداوم فعالیت های نفر قبلی حرکت نمی کند

وی با اشاره به ویژگی های وزیر بهداشت در دولت دوازدهم گفت: باتوجه به اینکه پروژه بزرگی تحت عنوان طرح تحول سلامت در کشور آغاز شده است وزیر بهداشت جدید باید شجاعت تصمیم گیری داشته باشد، از همه مهم تر اینکه کار بزرگی که انجام شده است را تداوم دهد، متاسفانه در کشور ما سنتی وجود دارد که هیچ فردی در تداوم فعالیت های قبلی حرکت نمی کند.

دکتر پورفتح الله تاکید کرد: من معتقدم فردی که به عنوان وزیر بهداشت در دولت دوازدهم شروع به کار کند، لازم است رسیدگی به سلامت مردم را محور اصلی برنامه های خود قرار دهد و با آن آشنا و به دستاورد بزرگ طرح تحول سلامت علاقمند باشد، از همه مهم تر آگاهی و شجاعت لازم در اجرای طرح تحول سلامت داشته باشد.

701

کد خبر: 822567

وب گردی

وب گردی