ترکی : پاک دست بودن مهم ترین ویژگی فردی برای وزارت است

نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر کارآمد بودن افراد برای پست وزارت دولت گفت: از مهم ترین ویژگی های فردی که برای وزارت معرفی می شود پاک دست بودن است.

اکبرترکی نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایسکا نیوز در مورد ویژگی های کسی که می خواهد در کابینه بعدی وزارتی را در دست بگیرد گفت: چنین شخصی باید سابقه خوبی داشته باشد که این شامل کارآمدی، انقلابی گری ،جهادی بودن و در مسیر انقلاب و شهدا قرار داشتن می شود.

وی با اشاره به کار آمد بودن شخص معرفی شده برای پست وزارت تصریح کرد: در مبحث کارآمدی باید سوابق فرد نشان دهد که می تواند مجموعه خود را در صورت وزیر شدن اداره کند.

این نماینده مجلس از ویژگی های مهم افرادی که به وزارت منصوب می شوند به پاک دست بودن اشاره کرد و گفت: اگر وزیر پاک دست نباشد و فکر درستی هم نداشته باشد کار را هم برای کشور و هم برای ملت خراب می کند.

وی ضمن تأکید بر این نکته که ایران سابقه درخشانی در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس دارد اظهار داشت: مشکلات اقتصادی با توجه به منابع مالی و مادی سرشاری که در کشور داریم در شأن مردم ایران نیست.

ترکی ضمن اشاره به اهتمام مجلس برای حل مشکلات مردم بیان کرد: نمایندگان در جلسات غیر علنی مجلس حدود بیست مشکل اساسی مردم را شناسایی کرده اند برنامه ریزی هایی شده تا با همکاری دولت هر سال شش و یا پنج مشکل را حل کنیم تا مردم تغییرات محسوسی را در عرصه زندگی خود احساس کنند.

وی ضمن امیدواری از این که دولت بعدی به دنبال مشکلات مردم باشد و نگاه خود را به توان داخلی معطوف کندگفت: ما در دولت یازدهم تجربه سنگین و پرهزینه ای را داشتیم که نباید دیگر تکرار شود و آن هم برجام است، این معاهده بین المللی بعد از مذاکرات زیادی حاصل شد ولی امروزه با بدعهدی های مکرر آمریکا در برجام مواجه هستیم.

کد خبر: 822608

وب گردی

وب گردی