واژگونی خودرو علت 37 درصد تصادفات /محدودیت تردد در تعطیلات پایان هفته

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجااعلام کرد:اغلب تصادفات  از ابتدای تابستان تا کنون در حوزه برون شهری رخ داده است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس راهور طی تعطیلات 3 روزه پایان هفته گفت: تردد موتورسیکلت ها از چهارشنبه تا صبح روز یکشنبه 15 مرداد ماه در محور کرج-چالوس،هراز -فیروزکوه،تهران-مشهد و بلعکس ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت هایی که پلیس راهور در محور کرج-چالوس در نظر گرفته است، گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 از کرج به سمت چالوس ممنوع است از ساعت 18 تا 23 تردد از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود که ممکن است بازه زمانی مذکور با توجه به ترافیک جاده تغییر کند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت:تردد از ساعت 12 روز شنبه 14 مرداد ماه از سمت کرج به سمت چالوس ممنوع است. همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 ،چهاردهم مرداد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود که تا ساعت یک بامداد ادامه دارد.

وی اضافه کرد: تردد کامیون و کامیونت از ساعت 12 ظهر تا 24 روز امروز و از 8 صبح تا ساعت 24 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه در محور هزار به جز حاملان مواد سوختی و مواد فاسد شدنی ممنوع است. همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 روز شنبه از آب اسک به رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ رحمانی بیان کرد: اغلب تصادفات از ابتدای تابستان تا کنون در حوزه برون شهری رخ داده است و 37 درصد تصادفات مربوط به تصادف از نوع واژگونی بوده است در این زمینه لازم است رانندگان به هنگام رانندگی سرعت مناسب را رعایت کنند و هنگام خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

701

کد خبر: 822621

وب گردی

وب گردی