"شورای هماهنگی" تریبون صریح مواضع مردم در جوامع بین‌المللی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شورای هماهنگی تریبون صریح مواضع مردم و انقلاب اسلامی در جوامع خارجی و بین‌المللی است.

به گزارش ایسکانیوز، علی گرجی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: مناسبت‌های انقلاب اسلامی فرصتی است که عزت و وحدت ملی و تعهد جمعی برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تریبون صریح مواضع مردم و انقلاب اسلامی در جوامع خارجی و بین‌المللی است، افزود: شورای هماهنگی عهده‌دار برگزاری مراسمات مختلف است و در طول 3 دهه فعالیت خود با ریاست آیت‌الله جنتی مورد حمایت اقشار مختلف مردم است و خدماتی را به مردم در تجمعات و راهپیمایی‌ها ارائه می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شکلگیری شورای هماهنگی بیان کرد: انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل آینده یکی از مهم‌ترین اهداف شکل‌گیری این نهاد بوده است، با ایجاد بستر و زمینهسازی تجمعات مردمی و زنده نگه‌داشتن مفاهیم ارزشی انقلاب اسلامی نیز توانسیم دراین 3 دهه ارزش‌های انقلاب را به جوانان و نوجوانان انتقال دهیم.

گرجی حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی را یکی دیگر از اهداف شکلگیری این نهاد دانست و خاطرنشان کرد: باصیانت از انقلاب اسلامی در برابر دشمنان نظام توانستیم انقلاب اسلامی را از حوادث مختلف سیاسی و فرهنگی در حوزه داخلی و خارجی حفظ کنیم.

وی بسترسازی و مشارکت مردمی در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی را یکی دیگر از اهداف شکلگیری شورا عنوان کرد و گفت: بنابر فرمایش امام خمینی(ره) حضور مردم در صحنه‌های مختلف ضامن بقای نظام و انقلاب است، یکی از استراتژی‌هایی مهم شورای هماهنگی حضور مردم در عرصه‌های مختلف است.

رئیس شورای هماهنگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری مراسمات مختلف تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون 5 هزار و 700 راهپیمایی در تمامی نقاط استان برگزار و 2 هزار و 400 نفر برای برگزاری این مراسمات مشارکت داشتند.

901

کد خبر: 822630

وب گردی

وب گردی