شل نتایج مطالعاتی طرح توسعه میدان های آزادگان و یادآوران را ارائه داد

شرکت انگلیسی- هلندی رویال داچ شل در کمتر از هشت ماه از زمان امضا تفاهمنامه همکاری مطالعاتی با شرکت ملی نفت ایران، طرح توسعه میدان های آزادگان و یادآوران را ارائه داد.

به گزارش ایسکانیوز، شرکت شل روز گذشته (۱۰ مردادماه) طرح مطالعاتی خود را از میادین نفتی آزادگان و یادآوران به شرکت مهندسی و توسعه نفت ارائه داد.
این جلسه با حضور سید نورالدین شهنازی زاده؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت متن، تیم کارشناسی مدیریت مهندسی نفت و همچنین تیم مدیریتی شرکت شل به سرپرستی مدیریت خاورمیانه آن شرکت برگزار شد.
این تفاهم نامه مطالعاتی در تاریخ ۱۷ آذر ماه سال ۹۵ مابین شرکت ملی نفت ایران و شرکت شل جهت مطالعه فنی و تخصصی میادین نفتی آزادگان، یادآوران و میدان گازی کیش امضاء شده است، که پیرو این تفاهم نامه اطلاعات لازم به شرکت شل به منظور مطالعه این میادین داده شده و با برگزاری جلسات متعدد فنی و مدیریتی، این شرکت توانست طرح جامع مطالعاتی خود را به شرکت متن ارائه کند.
بدیهی است پس از ارزیابی این گزارشات در سطح شرکت ملی نفت ایران، نسبت به ادامه مذاکرات و مشارکت آن شرکت در روند مناقصات این دو میدان تصمیم گیری خواهد شد.
شرکت شل پیش‌تر طرح مطالعاتی خود را در مورد میدان گازی کیش به شرکت مهندسی و توسعه نفت ارائه داده است.
402
کد خبر: 822660

وب گردی

وب گردی