دستگیری یکی از لیدرهای اصلی عرفان حلقه و ۱۱ نفر از اعضای گروهش

یکی از لیدرهای اصلی عرفان حلقه و ۱۱ نفر از اعضای این گروه توسط اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ادامه برخورد قاطع اطلاعات سپاه پاسداران با عرفان‌های دروغین و جریان‌های منحرف در سطح استان اصفهان، یکی ازلیدرهای اصلی عرفان کاذب حلقه به همراه 111 نفر از اعضای این گروه را در کلان‌شهر اصفهان دستگیر کرد.

سربازان گمنام امام زمان (عج) با چشمان تیزبین خود برگزاری کلاس‌های این جریان منحط در اصفهان را رصد و طی هماهنگی با مقام قضایی یکی دیگر از گروه‌هایعرفان حلقه را متلاشی کرد.

در این عملیات به همراه دستگیرشدگان این عرفان نوظهور، اسناد انبوه و حائز اهمیتی از افراد این فرقه ضاله در استان اصفهان کشف و ضبط شد.

«عرفان حلقه» که با نام «شعور کیهانی» نیز شناخته می‌شود با ادعاهای واهی همچون فرادرمانی، درمان بیماری‌ها، شفابخشی، جاذبه درمان و تشعشع دفاعی عده‌ای از افراد جامعه را به‌سوی خود جذب و سبب انحراف عقیدتی آن‌ها می‌شوند.

براساس تلقینات بیان‌شده از سوی فرقه منحرف و ضاله عرفان حلقه سبب افزایش آسیب‏‌های روحی، روانی، سست شدن اعتقادات دینی و فروپاشی برخی از خانواده‌های آسیب‌دیدگان می‌شود.

سازمان اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان از مردم فهیم خواست تا ضمن بالا بردن هوشیاری خود در برابر فعالان عرفان‌های نوظهور، هرگونه کلاس‌، تجمع و فعالیت‌های این‌گونه فرقه‌های منحرف را از طریق شماره 114 گزارش دهند.

900

کد خبر: 822806

وب گردی

وب گردی