حجت الاسلام صباحی: خبرنگاری کاری خطیر و با ارزش است

خطیب جمعه کرمان با گرامیداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاری کاری خطیر و با ارزش است که نیاز به شجاعت و شهامت دارد وی از همه خبرنگاران قدردانی کرد و برایشان آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام صباحی در خطبه های نماز جمعه با تبریک ولادت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام و دهه کرامت گفت:باید توفیق زیارت این‌امام غریب را قدر بدانیم.
وی همچنین با اشاره به تنفیذحکم ریاست جمهوری حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی توسط مقام معظم رهبری گفت : رهبر معظم انقلاب ، نکات ارزشمندی را در این‌ مراسم تذکر دادند که مسئله اشتغال از مهمترین انها بود و مسئولان باید آن را مد نظرقرار دهند و حل کنند. حجت الاسلام صباحی درا دامه افزود: مسئله دیگری که ایشان تذکر دادند وحدت ‌و انسجام ملی است که همه وظیفه دارند به آن توجه کنند.
وی با اشاره به موضوع حج گفت: تلاش شده مشکلات پیرامون این سفر معنوی به حداقل برسد و حجاج باید توجه داشته باشند که از فضای معنوی حج بهره بردای کنند و حتما به تذکرات مسئولان در سرزمین عربستان توجه و عمل کنید.
خطیب جمعه کرمان همچنین با گرامیداشت شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاری کاری خطیر و با ارزش است که نیاز به شجاعت و شهامت دارد وی از همه خبرنگاران قدردانی کرد و برایشان آرزوی موفقیت کرد.

901

کد خبر: 823084

وب گردی

وب گردی