استاندار خراسان رضوی:  سفر به مشهد مقدس هشت درصد رشد داشته است

استاندار خراسان رضوی گفت: در ۴ ماهه ابتدایی امسال سفر به مشهد مقدس ۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا رشیدیان امشب در مراسم بهره‌برداری از فاز نخست زائرشهر رضوی اظهار داشت: مهم‌ترین توفیقی که برای مردم مشهد و مسئولان این شهر وجود دارد خدمت کردن به 27 میلیون زائری است که سالانه وارد این شهر می‌شوند.

وی با اشاره به همت آستان قدس رضوی در بهره‌برداری از پروژه زائرشهر رضوی خاطرنشان کرد: اینکه این اقدام در مدت کوتاهی رخ داده نشان دهنده این است که آستان قدس رضوی دارای ظرفیت بسیار بالایی است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه تفاوت قشر اقتصادی در جامعه ما امری است که وجود دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان این است که امکاناتی را فراهم کنند که تمام افراد جامعه بتوانند به مشهد مقدس سفر کرده و به زیارت بارگاه منور رضوی مشرف شوند.

رشیدیان با اشاره به افزایش 8 درصدی سفرهای داخلی به مشهد مقدس در 4 ماهه ابتدایی امسال، تصریح کرد: فعالیت‌های مناسبی برای خدمت‌رسانی به زائران صورت گرفته که ایجاد 100 مجتمع بین راهی به عنوان استراحتگاه زائران و اقدامات شاخص در حوزه راهسازی و حمل و نقل از جمله آنها است.

وی با بیان اینکه آستان قدس رضوی در بسیاری از اقدامات خدمات‌رسانی به زائران مانند احداث مجتمع‌های بین راهی نقش بسیار مهمی داشته است، خاطرنشان کرد: البته ما هنوز در حوزه اسکان زائر با مشکلات زیادی روبه‌رو هستیم و تا ایده‌آل فاصله داریم اما این مجموعه می‌تواند بخشی از کمبودهای این حوزه را برطرف کند و از آنجایی که برای اسکان اقشار کم درآمد برنامه‌ریزی شده برای سرمایه‌گذاران در حوزه هتل و هتل آپارتمان رقیب محسوب نشده و مشکلی به‌وجود نمی‌آید.

901

کد خبر: 823150

وب گردی

وب گردی