صعود چشمگیر ذوب آهن در جدول/ دومین شکست پر گل گسترش فولاد با لوکا

تیم فوتبال ذوب آهن در ادامه بازی های هفته دوم لیگ برتر مقابل گسترش فولاد پیروز شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال ذوب آهن در هفته دوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 20:30 امشب (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف گسترش فولاد رفت و با نتیجه پر گل 3 به صفر به برتری رسید. همچنین گسترش فولاد پس از تحقیر 4 بر یک خانگی در هفته اول، شکست پر گل دیگری را تجربه کرد.
ترکیب میزبان (ذوب آهن اصفهان):
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی فر، محمد امینی، حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات، احسان پهلوان، محمدرضا عباسی (50-مهدی رجب زاده)، ربیع عطایا (1+90-علی حمام) و مرتضی تبریزی
سرمربی: امیر قلعه نویی
ترکیب میهمان (گسترش فولاد):
فرناندو دخسوس، امین حاج محمدی، میلاد فخرالدینی، مسیح زاهدی، یوسف سیدی، درگان ژارکوویچ، علیرضا نقی زاده (75-علی چراغعلی)، حسین ابرقویی (46-آندرانیک تیموریان)، رضا خالقی فر، نیما مختاری (46-علی ارجمندیان) و احمد زنده روح
سرمربی: لوکا بوناچیچ
داوران: شاهو اصلانی – فرزاد بهرامی – رضا قیم – سیدعلی میرغفاری – ناظر: سعید بطحایی
کارت زرد: میلاد فخرالدینی در دقیقه 26، حمید بوحمدان 74 و اسماعیل شریفات 79
کارت قرمز: اسماعیل شریفات در دقیقه 82
ورزشگاه و تعداد تماشاگر: فولادشهر اصفهان/ کمتر از هزار نفر
غایب بزرگ: در حالی که ذوب آهن در فصل جاری با حضور پرافخارترین مربی لیگ برتر یکی از شانس های اصلی قهرمانی محسوب می شود، تماشاگران از اولین بازی خانگی لیگ هفدهم استقبال سردی داشتند و غایب بزرگ بازی بودند.
دیدار قبلی 2تیم: بازی رفت در فصل گذشته در اصفهان با نتیجه تساوی یک-یک پایان یافت و دیدار برگشت بدون گل به پایان رسید.
وضعیت جدول: ذوب آهن با این پیروزی 4 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول رسید. گسترش فولاد هم با تحمل دومین شکست پیاپی بدون امتیاز در قعر جدول باقی ماند.
شرح بازی:
توپ و میدان در نیمه اول در اختیار میزبان بود، با این حال بازی در نیمه نخست شور و هیجان زیادی نداشت و تک موقعیت های ذوب آهن بود که هرازگاهی دروازه گسترش فولاد را تهدید می کرد. رشید مظاهری، دروازه بان ذوب آهن در نیمه اول واکنش های چندانی از خود نشان نداد اما در نیمه دوم فشار ذوبی ها افزایش یافت که ثمره این اتفاق، به ثمر رسیدن دو گل دیگر بود. امیر قلعه نویی با این پیروزی توانست تیم خود را در جدول بالا بکشد و به جمع مدعیان قهرمانی اضافه کند.
دقایق حساس:
دقیقه 21: احسان پهلوان با یک پاس عمقی در محوطه جریمه توپ را گرفت اما سرنگون شد. با این حال داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.
دقیقه 32: از موقعیت های گلزنی جدی این بازی، شوت زیبای علیرضا نقی زاده از پشت محوطه جریمه بود که با واکنش زیبای مظاهری به کرنر رفت و دروازه بان ذوب آهن اجازه نداد دروازه تیمش باز شود.
دقیقه 45: در حالی که تصور می شد دو تیم بدون گل به رختکن می روند، اسماعیل شریفات کوتاه قامت با ضربه سر روی ارسال ربیع عطایا از سمت راست دروازه فرناندو دخسوس را باز کرد.
دقیقه 59: حرکت زیبای علیرضا نقی زاده با شوت سرکش او از داخل محوطه جریمه همراه شد که با خوش شانسی رشید مظاهری به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.
دقیقه 69: ارسال بازیکنان ذوب آهن از روی نقطه کرنر با ضربه سر وحید محمدزاده به گل دوم ذوب آهن تبدیل شد.
دقیقه 76: مهدی رجب زاده در آستانه 40 سالگی همچنان در اوج آمادگی به سر می برد. ضربه زیبای او از پشت محوطه جریمه به کنج دروازه گسترش فولاد رفت.
بازی از نگاه سکوها: اندک تماشاگران حاضر در ورزشگاه بازی چندان گرمی را شاهد نبودند با این حال خوشحال از پیروزی خانگی تیم محبوب شان به خانه رفتند.

ترکیب گسترش فولاد دستخوش تغییرات زیادی شد که می توان به نیمکت نشینی مسعود ابراهیم زاده اشاره کرد.

آندرانیک تیموریان برای اولین بار روی نیمکت ذخیره های گسترش فولاد قرار گرفت.

با حضور مهدی رجب زاده در زمین، مرتضی تبریزی بازوبند کاپیتانی ذوب آهن را بر دست او بست.

بازنده بزرگ: لوکا بوناچیچ که در ابتدای فصل جانشین فراز کمالوند شد، شروع بدی در فصل هفدهم داشته و در هر دو دیدار فصل شکست خورده است.
مرد میدان: اسماعیل شریفات که در فصل نقل و انتقالات با نظر امیر قلعه نویی به ذوب آهن پیوست، گل سرنوشت سازی را به ثمر رساند و زمینه ساز پیروزی تیمش شد. البته در دقایق پایانی از زمین اخراج شد.
604

کد خبر: 823155

وب گردی

وب گردی