سلیمانی: فدراسیون استقلالی شد/ داوری ایران به زودی از بین خواهد رفت

کارشناس داوری گفت: منصوریان در هفته اول از فدراسیون فوتبال انتقاد شدید کرد و فدراسیون را استقلالی کرد!

حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص چیدمان داوران برای لیگ برتر و دیدارهای حساس گفت: اختلافاتی بین کمیته داوران و دپارتمان وجود دارد که طلمه زیادی به جامعه داوری خواهد زد. این دو نهاد در این چند سال در کار هم مداخله کرده و وظیفه اصلی شام را فراموش کرده اند. در زمان ریاست مسعود عنایت که دپارتمانی وجود نداشت شاهد پیشرفت داوران بودیم؛ پس از آن و با روی کار آمدن اصفهانیان، عنایت کناره گیری کرد و رفت! بعد از او خیلی ها آمدند و رفتند و حالا نوبت حسن کامرانی فر شده است.

وی ادامه داد: کامرانی فر نیروی جوان و بی تجربه ای به شمار می آید ولی در کنار همه این ها قدرت ریسک بالایی در جوانگرایی دارد. چیدمان وظیفه اوست ولی اصفهانیان این کار را انجام می دهد؛ وظیفه کمیته داوران سیاست گذاری است نه چیدمان! مهدی و تاج محمدرضا ساکت حالا باید وارد عمل شوند و وظایف هرکدام را گوش زد کنند. چیدمان داوران در تنش و التهاب به مراتب سخت تر از قضاوت است؛ در اشتباهات داوری اول خود شخص و سپس باشگاه ها متضرر خواهند بود.

سلیمانی افزود: برخی فوتبالی ها هم راهش را یاد گرفته اند؛ منصوریان در هفته اول از فدراسیون فوتبال انتقاد شدید کرد و فدراسیون را استقلالی کرد! با این حرکت باعث شد مسوولان برای ساکت کردنش از محرومیت 3 بازیکن استقلال چشم پوشی کنند. حالا نوبت داورهاست؛ سرمربی استقلال شب گذسته از قضاوت داور دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان انتقاد کرد تا جوابی هم از این طرف بگیرد. مطمئن باشید تاثیرگذار خواهد بود! اگر قرار باشد به همین رویه پیش برویم داوری ایران از بین خواهد رفت.

601

کد خبر: 823300

وب گردی

وب گردی