رویدادی که هر ۵۷ سال برای کشوری رخ می‌دهد، این‌بار نوبت ایران

سرپرست اداره‌کل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری به جزئیات رویداد گردشگری که هر ۵۷ سال یک بار برای یک کشور رخ می‌دهد و این بار نوبت ایران شده است، پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، لیلا اژدری - در دومین جلسه «شورای راهبردی گردشگری» ستاد ملی «تبریز2018» اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان، معاونت امور زنان و سازمان مناطق آزاد برنامه‌های خود را ارائه داده‌اند که براساس این برنامه‌ها، تقویم برنامه‌های رویداد ”تبریز2018“ تهیه خواهد شد.

ضرورت مشارکت همه دستگاه‌ها برای تهیه تقویم دقیق برنامه‌های مرتبط با «تبریز2018»

سرپرست اداره‌کل بازاریابی و تبلیغات معاونت گردشگری ادامه داد: البته ما برای تهیه یک تقویم و زمان‌بندی درست برنامه‌ها به همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها هم نیاز داریم.

وی : افزود: ارتباط با استان و استانداری برای اجرای برنامه‌ها بسیار مهم است. ظرفیت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی بسیار زیاد است که باید در رویداد ”تبریز2018“ این جاذبه‌ها دیده شوند.

اژدری ادامه داد: این اتفاق (انتخاب پایتخت گردشگری جهان اسلام) هر 57 سال یک بار برای یک کشور می‌افتد و ظرفیت و فرصت مناسبی است که همه ما باید از این فرصت حداکثر بهره‌برداری را داشته باشیم.

کمیته‌های مصوب در دومین جلسه شورای راهبردی گردشگری ستاد ملی «تبریز2018»

همچنین تشکیل کمیته‌های آموزش و فرهنگ‌سازی داخلی، تبلیغات و رویدادهای بین‌المللی، بسته‌های جدید سفر و گردشگری با علایق خاص، پایش و ارتقای مراکز خدماتی و تشکل‌های گردشگری، هماهنگی امور استان‌ها و اطلاع‌رسانی و مستندنگاری در این جلسه به‌تصویب اعضا رسید.

701

کد خبر: 823364

وب گردی

وب گردی