قدردانی استانداری آذربایجان شرقی از مسئولان و اعضای تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی

معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان شرقی امروز در آیین استقبال از تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی در تبریز گفت: باید قدردان افتخاری که این تیم در جهان به دست آورده است، باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سعید شبستری با اشاره به کسب مقام سوم تیم رباتیک ایلخچی در مسابقات ناگویای ژاپن 2017 افزود: این افتخار نه تنها برای آذربایجان شرقی که متعلق به کل ایران و ایرانیان است.

وی تصریح کرد: از طرف مدیریت ارشد استان بویژه استاندار که امروز در تهران و مراسم تحلیف رییس جمهور شرکت داشتند، به استقبال این عزیزان آمدم تا مراتب تشکر و قدردانی را اعلام و ابراز دارم.

شبستری از همه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به ویژه در استان آذربایجان شرقی به خاطر آماده‌سازی، بسترسازی و ایجاد زمینه حضور تیم رباتیک واحد ایلخچی در مسابقات جهانی قدردانی کرد.

انگجی: حضور دکتر ولایتی در ایین استقبال از تیم رباتیک نشان از توجه ایشان به علم و فناوری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی هم در این آیین گفت: جوانان ایرانی به علم بهای فراوانی می‌دهند و دانشگاه آزاد اسلامی یکی از زمینه سازان این توجه و بهادهی جوانان است.

دکتر سیدجواد انگجی با اشاره به برنامه‌های گسترده دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه توسعه علوم و به ویژه علوم رباتیک افزود: حضور دکتر ولایتی در آیین استقبال تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی که در ژاپن افتخارآفرینی کرده اند، نشان از توجه ایشان به گسترش علوم و فنون در کشور و حمایت از نخبگان دارد.

وی درخشش و کسب مقام در مسابقات رباتیک 2017 ژاپن را در بین 50 کشور جهان خارق العاده دانست و تصریح کرد: شایستگی و لیاقت جوانان این مرز و بوم اسلامی و حمایت و هدایت‌های مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی زمینه ساز چنین توفیقات شگرفی شده است.

انگجی از حضور گسترده مردم، خانواده‌ها به ویژه معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی و دانشگاهیان در این مراسم قدردانی کرد و از حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در مسابقات جهانی کشور فرانسه در شهریور امسال خبر داد.

٢٠٣

کد خبر: 823432

وب گردی

وب گردی