جباری دور از آمادگی/منظور منصوریان چه زمانی است؟!

جباری در ترکیب استقلال به میدان رفت اما آماده نیست و در مقابل منصوریان سعی دارد برخلاف اینرا ثابت کند.

به گزارش ایسکانیوز،جباری در بازی مقابل استقلال خوزستان دقیقا سی پاس ارسال کرد. از این تعداد، نیمی از آن به مقصد یک‌سوم تدافعی حریف ارسال شده بود و نیمی دیگر هم پیش از آن. از پانزده پاسی که در یک‌سوم حریف فرود آمد، فقط پنج پاسش به بازیکنان استقلال رسید. یعنی دو سوم از پاس‌های او نصیب بازیکنان استقلال خوزستان شد. تنها پاس کلیدی مجتبی هم به سجاد شهباززاده رسید که شماره ده استقلال با تمارض، این فرصت را از دست داد.

از پانزده پاس دیگر جباری که مقصدی عقب‌تر از یک‌سوم تهاجمی استقلال داشت، چهارده‌تای آن به مقصد رسید. با این توضیح که فقط سه تا از آن‌ها رو به جلو ارسال شده بودند و جباری، فقط در دادن پاس رو به عقب آمار موفقی ثبت کرد.

به طور کلی، سی پاس جباری در این بازی با دقت ۶۳درصد ارسال شد. دقت پاس‌هایی که به یک‌سوم حریف فرستاد هم ۳۳درصد بود. ضمن این که یک پاس کلیدی هم داشت. آماری که نشان می‌دهد حضور جباری در این بازی بیشتر از بار فنی، از نظر روانی به سود استقلال بود.

جالب اینکه با صادر شدن دستور تعویض مجتبی جباری، مجددا شعارهایی برای زیدان آسیا سروده شد.

اتفاقی که روحیه تیمی استقلال را دگرگون کرد و با حضور جباری درون زمین، بازی استقلال جذاب‌تر و ریتمیک‌ شد.

ولی تاثیر فنی مجتبی در این اتفاق چقدر بود؟و اگر این عملکرد تکرار شود عکس العمل هواداران چه خواهد بود و قطعا آنها نیز دیگر این بازیکن را نمی خواهند.

کد خبر: 823446

وب گردی

وب گردی