جنجال تعطیلات بلند مدت ترامپ در آمریکا

تعطیلات بلند مدت رییس جمهور آمریکا به دلیل انتقادات پیشین وی از اوباما، سوژه رسانه‌های غربی شده است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری "پیپل"، درحالی دونالد ترامپ -- رییس جمهور آمریکا -- تعطیلات 17 روزه خود به باشگاه خصوصی‌ گلف‌اش را دیروز (جمعه) آغاز کرد که وی پیش‌تر باراک اوباما، رییس جمهور پیشین را به دلیل به تعطیلات رفتنش به سخره گرفته بود.

بر این اساس، ترامپ پیش از تصدی سکانداری کاخ سفید و به عنوان یک شهروند عادی به صورت مکرر از اوباما در طول هشت سال ریاست جمهوری‌اش به دلیل تعطیلات طولانی‌ مدتش انتقاد کرده بود.

سی ان ان در این باره نوشت: ترامپ از زمان آغاز تصدی گری بر کاخ سفید عادت دارد که آخر هفته خود را در باشگاه گلف خصوصی خود در فلوریدا می‌گذراند و در مجموع تاکنون بیش از هشت سال ریاست جمهور اوباما به تعطیلات رفته است.

ترامپ پیش‌تر در پیام‌های متعددی در صفحه توییتر خود از اوباما انتقاد کرده بود. وی در پیامی از تعطیلات 17 روزه ترامپ به هاوایی، محل تولدش انتقاد کرده بود. وی در پیامی دیگر نوشته بود: به تعطیلات نرو! موضوع چیست؟ اگر از شغلت لذت نمی‌بری، بدان معناست که شغلت مناسب تو نیست! مثل یک میلیونر فکر کن.

با این وجود، مقامات کاخ سفید اعلام کردند تعطیلات ترامپ تا حدی به تعویض سیستم سرمایش و گرمایش در بخش غربی کاخ سفید ارتباط دارد بنابراین هر کسی که در این بخش از کاخ سفید کار می کند تا اوایل هفته آینده باید این محل را ترک کند. این نخستین باری نیست که رییس جمهور میلیارد آمریکا با تعطیلات بلندمدتش صدای منتقدان را درآورده است.

کد خبر: 823470

وب گردی

وب گردی