مدیریت اکتشاف و شرکت نفت فلات قاره تفاهم‎نامه امضا کردند

مدیریت اکتشاف و شرکت نفت فلات قاره ایران با هدف اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، اطلاعات، استعداد و توانمندهای طرفین در حوزه‎های علمی، پژوهشی و عملیاتی، تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش ایسکانیوز، به نقل از شانا، همکاری‌های مشترک به‌ منظور بهره‌مندی از تجربه، داده‌ها و اطلاعات، دانش و توانمندی فنی، امکانات، مطالعات و مشاهدات علمی در حوزه زمین‌شناسی، ژئوفیزیک، ژئوشیمی، حفاری، مهندسی نفت، نقشه‌برداری، HSE، آموزش و دیگر موارد مورد توافق صورت می‎گیرد.

سیدصالح هندی، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران درباره این تفاهم‎نامه که هفته گذشته امضا شد، گفت: همه شرکت‌ها و مدیریت‌های تابعه شرکت ملی نفت ایران برای سهولت و انجام کار باکیفیت بالا و مطلوب تقسیم‌بندی شده‌اند و همگی جزء یک پیکر و حلقه‌های یک زنجیره هستند، بنابراین اجرای امور و تمامی مأموریت‌ها باید بیشترین سود و آورده را برای این شرکت رقم بزند.

او افزود: در انجام یک پروژه، به ویژه در سطح ملی، شرکت‌ها و مدیریت‌های تابعه به نحوی دخیل هستند، اما بسته به نوع پروژه، فقط تناسب و درصد حضورشان فرق می‌کند. لذا انجام اینگونه تفاهم‌نامه‌ها، ضمن رعایت و حفظ حریم‌ها و تخصص‌ها، همکاری خوب و کم‌هزینه در ترسیم اولویت‌های اکتشافی و نیازهای تولیدی را فراهم می‎کند.

حمید بورد، مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران هم با استقبال از مفاد این تفاهم‌نامه گفت: اطمینان دارم با حمایت‌های مهندس هندی، می‌توانیم با یک کارگروهی خوب، به یک هم‌افزایی و ارزش افزوده در پروژه‌ها برسیم.

او ضمن استقبال از تعامل‌ مناسب میان شرکت‌ها گفت: برای انجام کارها باید نگاه تخصصی داشت، به طوری که هر پروژه را با ساز و کار مخصوص باید در جای خود تعریف کرد تا بتوان با کار گروهی قوی و با هزینه کم‌تر و نتیجه بهتر آن را انجام داد.

402

کد خبر: 823598

وب گردی

وب گردی