ساختار تشکیلاتی جهاددانشگاهی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است

رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان گفت: ساختار تشکیلاتی جهاددانشگاهی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایسکانیوز، اکبر اسدی به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان، ادامه داد: تقریبا 15 درصد بودجه جهاددانشگاهی دولتی بوده و 85 درصد به صورت خودگران از فعالیت در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، و پشتیبانی تأمین می‌شود.

وی با ابرازنگرانی از افزایش طلاق و کاهش ازدواج، به راه‌اندازی مرکز آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج بدین منظور اشاره کرد و یادآور شد: تا کنون 10 هزار نفر از خدمات این مرکز بهره برده‌اند.

اسدی با اشاره به مرکز سفال و سرامیک جهاددانشگاهی واحد همدان و اشتغال 15 دانشجو در آن عنوان کرد: هدف از راه‌اندازی این مرکز ارتقای مواد، طراحی، بسته‌بندی و تجاری‌سازی سفال است چرا که باید به سمت تولید دانش‌بنیان این محصول حرکت کنیم.

وی به بسط و گسترش فعالیت‌های جهاددانشگاهی در سطح شهرستان‌های استان به ویژه در ملایر و نهاوند اشاره کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا فعالیت‌های جهادانشگاهی در سطح شهرستان‌های استان همدان در اختیار مردم عزیز قرار گیرد.

وی به راه‌اندازی مرکز تهیه و تجمیع محتوای الکترونیکی طی سال گذشته در جهادانشگاهی همدان اشاره کرد و گفت: با توجه به تأثیر فضای مجازی بر روی فرهنگ و اجتماع و رفتار منبعث از آن در بین مردم این مرکز راه اندازی گردیده تا برنامه های مبتنی بر فرهنگ و ارزشهای اسلامی تهیه و در اختیار کاربران قرار گیرد.

رئیس جهاددانشگاهی همدان در پایان به برگزاری اردوی «طریق جاوید» با حضور دانشجویان دانشگاه‌های استان‌های غرب کشور به مدت دو روز در همدان اشاره کرد و یادآور شد: در این همایش حدود 300 نفر از دانشجویان مراکز آموزشی عالی به بازخوانی آراء و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) در حوزه اخلاق خواهند پرداخت.

کد خبر: 823666

وب گردی

وب گردی