نذر مهربانی/«نسرین»، «محمد» و «عماد» زیر چتر حمایتی خیران

مراسم کمپین «نذر مهربانی» به همت مسئولان خبرگزاری فارس و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی برای کمک رسانی به بیماران خاص و خانواده‌های آنها چهارشنبه گذشته در خبرگزاری فارس برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس عصر روز چهارشنبه مراسم کمپین «نذر مهربانی» به همت مسئولان خبرگزاری فارس و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی به منظور کمک رسانی به بیماران خاص در محل خبرگزاری فارس برگزار شد.

نخستین مراسم کمپین «نذر مهربانی» میزبان «عماد» کودک معروف حادثه تروریستی مجلس که به بیماری «ام‌پی‌اس» نوع 2 مبتلا است و « نسرین و محمد» کودکان سیستان و بلوچستانی که از نوعی بیماری نادر پوستی بنام «ایکس پی» رنج می‌برند بود.

در ابتدای این مراسم، دکتر بهرنگی متخصص پوست و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در خصوص بیماری این کودکان گفت: نسرین و محمد سال گذشته به درمانگاه پوست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) مراجعه کردند. روزی که به درمانگاه مراجعه کردند از اوضاع خوبی برخوردار نبودند و با وجود اینکه این کودکان از بیماری ژنتیکی پوستی رنج می‌بردند در این بیمارستان بستری شدند البته برای این بیماری نیز هنوز درمان قطعی در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

705

کد خبر: 823679

وب گردی

وب گردی