طرح دو فوریتی بسته حمایتی شهرداری کرج از شهرستان فردیس به مدت سه ماه

سیصد و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در حالی برگزار شد که طرح دو فوریتی بسته حمایتی شهرداری کرج از شهرستان فردیس به مدت سه ماه مطرح و مورد بحث و بررسی اعضای شورای چهارم قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج طرح دو فوریتی بسته حمایتی شهرداری کرج از شهرستان فردیس و ارائه خدمات به مردم این شهر در قالب خدماتی که تاکنون در اختیار شهرداری های فردیس قرار داده شده است، مطرح شد تا در قالب این طرح با حمایت مالی شهرداری کرج، تمامی سازمان های زیرنظر این شهرداری به مدت سه ماه تحت عنوان بسته حمایتی از فردیس ارایه فعالیت های خود به این شهرستان را ادامه دهند.
محمد رضا رضاپور معاون مالی - اقتصادی شهرداری کرج در این مورد بیان کرد: ارایه خدمات آتش نشانی زیر پوشش شهرداری کرج و به مدت 15 روز به مردم منطقه فردیس صورت گرفت که البته این اقدام با بودجه ای که شهرداری فردیس فراهم کرده بود انجام شد و در حال حاضر استمرار این خدمات توسط دیگر سازمان های شهرداری کرج نیز منوط به تامین بودجه از سوی شهرداری مستقل فردیس است.
وی در ادامه گفت: این طرح برای شهرداری کرج بار مالی خواهد داشت و تنها می توانیم در صورت تامین منابع مالی از سوی شهرداری فردیس متعهد شویم که به ارائه خدمات با استفاده از نیروها و امکانات سازمان ها ادامه دهیم.
به دنبال مخالفت شورای اسلامی شهر کرج با قبول این طرح مقرر شد که متن مربوط ه با رد این طرح به فرمانداری کرج ارجاع داده شود.

کد خبر: 823750

وب گردی

وب گردی