کاروان زیر سایه خورشید تسلی‌بخش داغ از دست رفتن آتنا شد

خادمین آستان قدس رضوی که حامل پرچم بارگاه مطهر امام رضا(ع) هستند در سفر خود به شهرستان پارس‌آباد با حضور در منزل پدر آتنا تسلی‌بخش داغ خانواده وی شدند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از تسنیم، کاروان زیرسایه خورشید به منظور برگزاری سلسله جشن‌های زیرسایه خورشید چندروزی است که به همراه پرچم بارگاه مطهر امام رضا(ع) در استان اردبیل حضور داشته و در برنامه‌های مختلفی در سطح استان شرکت کردند.

حضور در اردوگاه مقدس اردبیلی و دیدار با دانش‌آموز حاضر در طرح یاوران ولایت، حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) اردبیل و دلجویی از بیماران این بیمارستان به همراه پرچم مطهر و حضور در شهرهای مختلف استان از جمله هیر، اصلاندوز و پارس‌آباد از دیگر برنامه‌های خادمین آستان قدس رضوی در استان اردبیل بوده است.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل در رابطه با حضور خادمین آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: خادمین آستان قدس رضوی که حامل پرچم گنبد مطهر امام رضا(ع) هستند برای برگزاری سلسله جشن‌های زیر سایه خورشید با هدف ایجاد شور و نشاط و شعور رضوی به استان اردبیل سفر کرده‌اند تا زمینه برای تقویت شعائر و ارتقای ارزش‌های معنوی و الهی هر چه بیشتر در دارالارشاد اردبیل فراهم شود.

محسن امینی افزود: دیدار با زندانیان، دیدار با بیماران، دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در هیئت‌های متعدد شهری و حضور در شهرستان‌های پارس‌آباد، اصلاندوز و هیر از جمله برنامه‌های خادمین رضوی در اردبیل بوده است.

وی با اشاره به اینکه حضور خادمین آستان قدس رضوی در استان اردبیل به میزبانی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بوده است، تصریح کرد: حضور خادمین رضوی در اردبیل فرصتی برای اعتلای فرهنگ رضوی و مفاهیم ارزشی در ارتباط با زندگی و سیره و سلوک امام رضا(ع) و تبیین آنها است.

اما منزل پدر آتنا همان دختربچه معصوم پارس‌آبادی که توسط یک جنایتکار به مرگی دردناک دچار شده و همه مردم ایران را عزادار کرده بود، مقصد یکی از دیدارهای کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان پارس‌آباد بود.

خادمین آستان قدس رضوی با هماهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اردبیل در یک اقدام پسندیده به همراه پرچم مطهر بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در سفر خود به شهرستان پارس‌آباد با حضور در منزل آتنای معصوم تسلی‌بخش داغ بزرگ خانواده این دختر معصوم شدند.

901

کد خبر: 823895

وب گردی

وب گردی