لزوم ارائه مجوزهای تدریس دروس عمومی معارف در دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: اعضای هیات علمی تمام‌وقت، نیمه‌وقت و حق‌التدریسی که دروس عمومی گروه معارف اسلامی را تدریس می‌‌کنند، اگر مجوزهای تدریس خود را ارائه ندهند، از تدریس آنها ممانعت می‌شود.

دکتر علیرضا وحیدی گفت: با توجه به آغاز برنامه‌ریزی آموزشی نیمسال اول 97-96 و لزوم نظارت و ساماندهی دقیق برای مدرسان دروس عمومی گروه معارف اسلامی، باید همه اعضای هیات علمی تمام‌وقت، نیمه‌وقت و حق‌التدریسی که دروس عمومی گروه معارف اسلامی را تدریس می‌‌کنند با ورود به صفحه شخصی خود در سامانه امور اعضای هیات علمی به نشانی ‌‌http://sahem.iau.ir؛ مجوزهای تدریس دروس عمومی معارف (صادر شده از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها) را حداکثر تا تاریخ 31 مرداد 96 بارگذاری کنند، در غیر این صورت از ادامه همکاری آنها در نیمسال اول 97-96 جلوگیری می‌شود.

مدیرکل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: مدیران گروه‌های معارف اسلامی نیز پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد ذیربط، باید نسبت به تایید مجوزهای اساتید فوق‌الذکر اقدام کنند. بدیهی است ارایه دروس توسط مدیر گروه معارف اسلامی در صورت عدم وجود مجوز ممنوع بوده و از پرداخت حق‌التدریس برای اساتید فاقد مجوز یا اساتیدی که مجوز مربوط را بارگذاری نکرده‌ باشند، جلوگیری به عمل خواهد آمد و گزارش مربوط نیز به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ارسال خواهد شد.

وحیدی تاکید کرد که روسای واحدها و مراکز آموزشی تابعه، باید مراتب را به نحو مقتضی به مدیران و اساتید گروه‌های معارف اسلامی اطلاع‌رسانی کنند.

200/202

منبع: آنا

کد خبر: 824034

وب گردی

وب گردی