سلطانی: امثال رهبری فرد بیرون مانده اند و آقایان قنبرپور را از لُپ لُپ بیرون می آورند!

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: افرادی که عضو هیات مدیره باشگاهی می شوند باید ورزشی، تحصیل کرده و باتجربه باشند.

بهروز سلطانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس و عملکردش در این دو هفته عنوان کرد: تیم برانکو پتانسیل قهرمانی در این فصل را هم دارد. تیمی منسجم با بازیکنانی پر انگیزه می تواند جام های زیادی را بالای سر ببرد؛ عملکرد کادرفنی، بازیکنان و مربی عالی است اما باشگاه زیر صفر است. مدیریت درستی در باشگاه حاکم نیست و همین موضوع می تواند به پرسپولیس بزرگترین ضربه ها را بزند. مدیر باشگاهی ورزشی باید علم ورزش داشته باشد تا بتواند مهره ها را درست کنار هم بچیند، پرسپولیس اگر تا امروز موفق عمل کرده به لطف تفکر فنی برانکو و غیرت بازیکنان بوده است. امیدوارم این تیم در آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشد.

وی در خصوص انتخاب اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس بیان کرد: من به عنوان یک پیشکسوت، این هیات مدیره را قبول ندارم؛ افرادی که عضو هیات مدیره باشگاهی می شوند باید ورزشی، تحصیل کرده و باتجربه باشند. در کنار همه این ها باید بتواند مشکلات حقوقی و مالی باشگاه را هم حل کند. وجود افرادی مثل علی پروین در راس هیات مدیره الزامی است؛ پروین فردی فوتبالی است و می داند جای مصطفی قنبرپور در آکادمی نیست در صورتی که محمد پنجعلی، مرتضی فنونی زاده، ضیا عربشاهی هستند. امثال رهبری فر باید کنار باشند و آقایان، قنبرپور را از توی لپ لپ دربیاورند و آکادمی پرسپولیس را به او بسپارند! مدیریت صنعتی نمی تواند در ورزش موفق باشد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: باید فردی بیاید و دنبال کار باشگاه را بگیرد؛ به عبارتی مو را از ماست بکشد بیرون تکلیف پول های 3090 و اسپانسر و بازیکنان اوکراینی و... را مشخص کند و حساب رسی باشگاه را شفاف کند. من با طاهری کاری ندارم، ولی ای کاش افرادی که دور و اطراف خودش جمع کرده را مرخص کند تا عملکرد خوبش در باشگاه دیده شود. باشگاه پرسپولیس در زمینه بازرگانی هم ضعیف عمل کرده است؛ شخصی باید باشد که بتواند این را سروسامان دهد بسیاری از مشکلات مالی هم حل خواهد شد.

601

کد خبر: 824037

وب گردی

وب گردی