برنامه 8 نفر از داوطلبین اصفهان برای شهردار شدن امروز ارائه می شود/ انتخاب شهردار تا قبل از پایان مرداد ماه

رییس موقت منتخبان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان این که هشت نفر داوطلب برنامه های خود را برای اداره 4 ساله شهر امروز سه شنبه ارائه می دهند گفت: هرکدام از داوطلبین یک ساعت برای دفاع از برنامه هایشان فرصت دارند.

فتح الله معین، رییس موقت منتخبان شورای اسلامی شهر اصفهان درباره آخرین جزئیات انتخاب شهردار این شهر در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز بیان کرد: طی فرایندی یک هفته ای از تعداد 59 نفر افرادی که توسط اعضای شورا به عنوان واجدین قبول شرایط سمت شهرداری اصفهان پیشنهاد شدند بعد از بررسی و رایزنی با خود افراد برخی از آنها قبول مسوولیت نکردند و تعداد داوطلبین به هشت نفر رسید.

وی ادامه داد: هشت نفر داوطلب برنامه های خود را برای اداره 4 ساله شهر ارائه می دهند و هرکدام از داوطلبین برای دفاع از برنامه هایشان یک ساعت فرصت دارند و پس از آن رای گیری به عمل می آید که این 8 نفر به 4 نفر تقلیل پیدا می کند.

همچنین معین در ادامه افزود: سپس با این 4 نفر مصاحبه و دو نفر انتخاب می شود و در نهایت یک نفر از میان دو نفر نهایی به عنوان شهردار انتخاب می شود.

رییس موقت منتخبان شورای اسلامی شهر اصفهان درباره زمان آغاز ارائه برنامه داوطلبین گفت: جلسه بعدی و ارائه برنامه داوطلبین از فردا (سه شنبه 17 مردادماه) آغاز می شود.

معین با بیان این که انتخاب شهردار اصفهان به زودی صورت می گیرد، افزود: برنامه مبنی بر این است تا قبل از پایان مرداد ماه نتیجه نهایی انجام شود.

لازم به ذکر است اسامی هشت کاندیدایی که به منظور بررسی بیشتر در دستور کار شورای شهر اصفهان قرار گرفتند به این شرح است: سید مهدی ابطحی، مهدی جمالی نژاد، علی جوادی، سید محمود حسینی، سید رضا عقدایی، مهدی فاتحی، حجت الله میرزایی و قدرت الله نوروزی برای بررسی بیشتر انتخاب شدند.

901/900

کد خبر: 824143

وب گردی

وب گردی