پیشکسوتان پرسپولیس بی‌معرفت و به درد نخورند!/ خط دفاع پرسپولیس اصلا به دروازه‌بان نیاز ندارد/ رادوشوویچ شاطر سر کوچه برانکو بوده است!/ جعفر کاشانی به درد لای جرز هم نمی‌خورد!/ تمام اعضای هیأت مدیره با رفیق‌بازی انتخاب شده‌اند

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: خط دفاع پرسپولیس اصلا به گلر نیاز ندارد چون مدافعان وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر هفدهم اظهار داشت: از بازی پرسپولیس لذت می‌برم. تیم ما نسبت به فصل گذشته بهتر شده و نفرات جدید کمک زیادی به تیم می‌کنند. بازیکنانی مثل شجاع خلیل‌زاده و گادوین منشا، بازیکنان آس تیم‌های قبلی خود بودند و به اندازه 10 بازیکن کارایی دارند و توانسته‌اند نقاط ضعف تیم را بپوشانند.

وی با اشاره به دریافت تنها یک گل توسط علیرضا بیرانوند در دو بازی گفت: توپی روی دروازه پرسپولیس نیامده که بیرانوند بخواهد دروازه را نجات دهد. به قول فوتبالی‌ها بیرانوند اصلا خاکی نشده است. خط دفاع پرسپولیس اصلا به گلر نیاز ندارد چون مدافعان وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند. البته به شخصه بیرانوند را قبول دارم چون معتقدم یکی از بهترین دروازه‌بانانی است که در چند سال اخیر به پرسپولیس آمده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: من چند باری از بیرانوند انتقاد کرده‌ام که ناراحت هم شده ولی همیشه گفته‌ام که او روند رو به رشدی داشته است. من با کسی دشمنی ندارم و باز هم تأکید می‌کنم که پرسپولیس، تیم خوبی است و بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند.

قلیچ در مورد بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس خاطرنشان کرد: من اصلا او را گلر نمی‌دانم. او در کرواسی، در نانوایی سر کوچه‌شان کار می‌کرده و چون برانکو نمی‌خواسته خودش و خانواده‌اش در صف بایستند، رادوشوویچ را آورده است! او در واقع شاطر نانوایی است! باز هم می‌گویم حرف‌های ما از روی دلسوزی است و نمی‌خواهیم پرسپولیس را تضعیف کنیم.

وی افزود: البته کلا پرسپولیسی‌ها مخصوصا پیشکسوتانش بی‌معرفت و به درد نخورند! آن‌ها فقط به فکر منافع خودشان هستند. مثلا چندی پیش همه را دعوت کردند اما کسی به ما زنگ نزد. این افراد را خودمان بر سر کار گذاشته‌ایم اما حالا جواب سلام ما را هم نمی‌دهند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به ادامه حضور جعفر کاشانی در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان تنها عضو فوتبالی تصریح کرد: جعفر کاشانی به درد لای جرز هم نمی‌خورد! او هم مثل بقیه پرسپولیسی‌ها بی‌معرفت است. کاشانی در هیأت مدیره حضور دارد اما مثل دیگی است که برای ما نمی‌جوشد! تمام اعضای هیأت مدیره با رفیق‌بازی انتخاب شده‌اند.

قلیچ ادامه داد: علی‌اکبر طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) یک مشت آدم به‌درد نخور را دور هم جمع کرده و خودش هم رئیس این عده است. خدا را شکر سر من زیر بغل کسی نیست و از گفتن هیچ حرفی ترسی ندارم. کاشانی، طاهری و غیره هم ندارد؛ کسی که قدمی برای پیشکسوتان برنمی‌دارد، به درد نمی‌خورد. من چندین بار به ساختمان باشگاه پرسپولیس رفته‌ام اما کاشانی گفته قلیچ را راه ندهید. وقتی او که فوتبالی است چنین برخوردی دارد، از بقیه چه انتظاری دارید. تمام اعضای هیأت مدیره با رفیق‌بازی انتخاب شده‌اند.

604

کد خبر: 824160

وب گردی

وب گردی