دادگان: در یونیورسیاد شاهد موفقیت‌های بزرگی خواهیم بود

معاون ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خوشحالم در این دوره از رقابت‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان دو سوم ورزشکاران اعزامی را دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر محمد دادگان در مراسم بدرقه کاروان اعزامی به رقابت‌های بیست و نهمین یونیورسیاد ورزش دانشجویان اظهار کرد: من تصور می‌کنم با حمایت‌هایی که در این دوره از سوی ارگان‌های مختلف بویژه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از کاروان اعزامی به بیست و نهمین یونیورسیاد در چین تایپه شده است ما شاهد موفقیت بیشتر ورزشکاران در این دوره نسبت به قبل خواهیم بود و قطعا پیشرفت چشمگیری در این دوره از رقابت‌ها از نظر مدال‌آوری نسبت به دوره قبل خواهیم داشت.

وی درباره جوایز مدال‌آوران و اینکه آیا دانشگاه آزاد نیز برای مدال‌آوران دانشجو جوایزی را در نظر گرفته است یا خیر گفت: جوایز در هیات رییسه مصوب شده و طبق چیزی که در جلسه مصوب شد، ما این دوره افزایش سه برابری جوایز نسبت به یونیورسیاد قبلی خواهیم داشت و این برای کاروان اعزامی خبر خوشحال کننده‌ای است تا با انگیزه و روحیه بیشتری در رقابت‌ها حضور پیدا کند.

دادگان تصریح کرد: حتی در این دوره سعی شده برای کادر فنی نیز هدایایی در پای سکو اهدا شود و پول توجیبی آن‌ها نیز افزایش پیدا کرده است تا بتوانند با انگیزه در رقابت‌ها، ورزشکاران را هدایت و رهبری کنند. البته این دوره با حمایت‌هایی که از سوی ارگان‌های مختلف صورت گرفته است من تصور می‌کنم شاهد موفقیت‌های خوبی از دانشجویان کشورمان در رشته‌های مختلف ورزشی خواهیم بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم در این دوره نیز دانشجویان دانشگاه آزاد بتوانند افتخارآفرینی خوبی داشته باشند و با دست پر به کشور بازگردند.

602

کد خبر: 824190

وب گردی

وب گردی