تبریک رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری به مناسبت روز خبرنگار

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری با صدور پیامی روز هفدهم مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و مایسطرون

ارائه اطلاعات صحیح و صیانت از افکار عمومی در مقابل هجمه های دشمنان، دغدغه راستین خبرنگارانی است که با تأسی از "شهید محمود صارمی" نشر حقیقت و گسترش آگاهی های عمومی را رسالت ذاتی خود می دانند.

اطلاع‌رسانی مناسب دستاوردهای علمی و تحقیقاتی جوانان در دانشگاهها، مراکز آموزش عالی و مراکز تحقیقاتی و انعکاس به موقع رشد شتابان فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فناوری به جامعه علمی و مردم بزرگوار ایران عزیز مرهون خدمات ارزشمند و تلاش‌های صادقانه شما خبرنگاران است.

به این وسیله ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، از زحمات ارزشمند شما خبرنگاران حوزه علم و فناوری در اشاعه اخبار این حوزه و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی های جامعه که تأثیری مستقیم در افزایش احساس توانمندی جامعه برای تحقق شعار ما میتوانیم است، تشکر و قدردانی می کنم.
امید است با هوشیاری به سوی خشکاندن سرچشمه های جهل و نادانی با تعامل و مشارکت بیش از پیش در ترویج فرهنگ "ما میتوانیم و خودباوری" کوشش کرده و روز به روز شاهد سرافرازی بیشتر میهن اسلامی مان باشیم.

بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی شما خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صحیح مسائل و ارائه ی پیشنهادها و بیان انتقادات کارآمد، راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
باتشکر
حسین قدیانی
ریاست سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری

کد خبر: 824387

وب گردی

وب گردی