وزیر علوم معرفی نشد

رییس جمهوری در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی و ماده ۱۸۸ قانون آیین نامه داخلی مجلس وشورای اسلامی اسامی وزرای پیشنهادی برای دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن روحانی رییس جمهور صبح امروز وزرای پیشنهادی خود را در جهت اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی و ماده ۱۸۸ قانون آیین نامه داخلی مجلس وشورای اسلامی اسامی وزرای پیشنهادی برای دولت دوازدهم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد.

در لیست وزرای پیشنهادی رییس جمهور نامی برای وزارت علوم معرفی نشده است. این در حالی است که در روزهای اخیر نام علی خاکی صدیق به عنوان گزینه قطعی این وزارتخانه مطرح شده بود و خود این مطلب را تایید کرده بود.

در هفته های گذشته نام هایی چون رضا فرجی دانا، احمد معتضدی، محمدعلی سبحان اللهی، محمود نیلی احمدآبادی، جعفر میلی منفرد، جعفر توفیقی، سورنا ستاری و حتی علی اکبر صالحی برای وزارت علوم مطرح شده بود، اما علی خاکی صدیق به عنوان جدی ترین گزینه برای وزارت علوم نام برده شده بود و محمد فرهادی و خاکی صدیق این مسئله را تایید کردند.

حال با معرفی نشدن وزیر علوم، نام عبدالرضا باقری و محمد علی سبحان اللهی به عنوان گزینه‌های جدی برای وزارت علوم مطرح هستند و به نظر می رسد پیشنهاد علی خاکی صدیق منتفی باشد.

لازم به ذکر است سید محمد بطحایی به عنوان وزیر پیشنهادیِ وزارت آموزش و پرورش معرفی شده است و این یعنی دانش آشتیانی قطعا باید با این وزارتخانه خداحافظی کند از سوی دیگر سید حسن قاضی زاده هاشمی همچنان فرد مورد اعتماد رئیس جمهور برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باقی مانده است.

201

کد خبر: 824411

وب گردی

وب گردی